Gå til innhold

Kløe i brystvortene


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er du gutt eller jente, og hvor gammel er du?

Dette er faktisk relevant.

Er du f.eks. en 16 år gammel gutt så kan dette komme av veldig høy testosteronproduksjon i puberteten, og denne produksjonen er i enkelte tilfeller så høy at testosteronen konverterer til østrogen. Da vil brystvorta de klø, og brystet vil muligens vokse.

Er du jente så kan du f.eks. være gravid...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Er du gutt eller jente, og hvor gammel er du?

Dette er faktisk relevant.

Er du f.eks. en 16 år gammel gutt så kan dette komme av veldig høy testosteronproduksjon i puberteten, og denne produksjonen er i enkelte tilfeller så høy at testosteronen konverterer til østrogen. Da vil brystvorta de klø, og brystet vil muligens vokse.

Er du jente så kan du f.eks. være gravid...:)

Oi, glemte visst d

Er ei jente på 20 år

Har brukt p-piller, så jeg tror ikke jeg er gravid. Selv om jeg har vært plaget meg kvalme, dårlig matlyst osv i d siste.

Men hva kommer denne kløingen av? Er det normalt at gravide får slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, glemte visst d

Er ei jente på 20 år

Har brukt p-piller, så jeg tror ikke jeg er gravid. Selv om jeg har vært plaget meg kvalme, dårlig matlyst osv i d siste.

Men hva kommer denne kløingen av? Er det normalt at gravide får slik?

Det kan være p-pillene.

Jeg vet ikke hvor lenge du har gått på dem, ei heller vet jeg stort om p-piller, men jeg vet i det minste at disse vil påføre deg en hormonforstyrrelse, og det er nok det som er grunnen til kribling i brystvortene.

Får håpe noen jenter svarer. De har vel mer erfaring med sånt enn meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Det kan være p-pillene.

Jeg vet ikke hvor lenge du har gått på dem, ei heller vet jeg stort om p-piller, men jeg vet i det minste at disse vil påføre deg en hormonforstyrrelse, og det er nok det som er grunnen til kribling i brystvortene.

Får håpe noen jenter svarer. De har vel mer erfaring med sånt enn meg :)

Har gått på p-pillene siden jeg var 16, så jeg tror ikke det er dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått på p-pillene siden jeg var 16, så jeg tror ikke det er dem...

ehem...

p-piller er ikke 100% sikre, så det kan faktisk hende at du er gravid... men det forutsetter jo selvsagt at du har sex da...

men som SDD det sier, kan kanskje være en ide at noen kvinnfolk svarer... Tigertrollet pleier å være rimelig oppegående...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ehem...

p-piller er ikke 100% sikre, så det kan faktisk hende at du er gravid... men det forutsetter jo selvsagt at du har sex da...

men som SDD det sier, kan kanskje være en ide at noen kvinnfolk svarer... Tigertrollet pleier å være rimelig oppegående...

Jeg hadde nok svart om jeg hadde noe å bidra med....*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp det kan være p-pillene,men det kan også skyldes vekt økning..Eller ganske enkelt hormon endringer...I verste fall kan det være du reagerer på stoffet i bh dine,som resultat av hormonene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kløkløklø

De gangene jeg har hatt slike plager har det vært fordi jeg har vært gravid eller i ammeperioden. Og da har det klødd... nesten så jeg ble gal.

Det kan også være bh-en, jeg har en bh jeg ikke kan bruke fordi brystvortene begynner å klø så voldsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...