Gå til innhold

Psykolog


Gjest Joda, det er bare meg

Anbefalte innlegg

Gjest Joda, det er bare meg

Logg ut Min profil Svar til meg Start ny tråd

Følgende innlegg ble sendt:

Psykolog

Eg har en del problemer som eg prøver å ikke la styre livet mitt. Eg klarer ikke å snakke med noen om dem, kjæresten min vil veldig gjærne vite hva det er, men vil ikke presse meg til å si det.

Eg tror nå at eg kansje hadde hatt godt av å gå til psykolog, bør eg fortelle det til ha? Kan han føle at eg ikke stoler på han siden eg heller vil fortelle det til en annen? Bør eg si til han at eg går til psykolog om eg begynner eller holde det hemmelig. (er 18 og 21, vært sammen i 5 mnd)

Han er liksom ikke typen som liker "fancy" ting som psykologer, barneværnet ol. tror eg...

Kan han komme til å tro at eg er gal? Hva ville dere sagt/ment/trodd om kjæresten deres fortalte at hun ville gå til psykolog?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...