Gå til innhold

Ang spenninger - må ha hjelp snart.

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke så nøye

Jeg føler meg i fin psykisk form, men trett og sliten allikevel.

Har slitt med spenninger i muskulaturen i flere år, men den siste tiden har det vært så ille at jeg går med konstant hodepine. Kjevene "låser seg" om natta og jeg våkner med tannpine pga. biting som jeg ikke greier å kontrollere mens jeg sover.

Jeg har besvimt midt på gata som følge av liten blodstrømning til hjernen (spenninger det også?) og det siste som nå har pågått et par dager er nummenhet i armene og stikking i fingrene.

Leddene verker og det knaser og knekker når jeg beveger meg.

Ingen finner noe galt.

Jeg holder meg i noen lunde fysisk form ved å gå mye daglig og danser 1-2 ganger i uka. I tillegg strekker jeg meg og tøyer og bøyer mange ganger daglig for ikke å stivne helt.

Av og til greier jeg knapt å snu på hodet fordi jeg er så stiv i nakken.

Alle revmatiske prøver er tatt, kiropraktor er forsøkt, fysioterapi, alternativ terapi, psykomotorisk behandling, stoffskifteprøver er fine, alt ser bra ut...!

Men nå holder jeg snart ikke ut mere smerter.

Hva kan jeg gjøre??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78181-ang-spenninger-m%C3%A5-ha-hjelp-snart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ------Morlock-------

Jeg har ingen råd og komme med, men...

Jeg kjenner meg igjen i dette innlegget!

Jeg har ikke svimt av, men er rimlig stiv.

Særlig i nakken. Føler jeg får kink i nakken flere ganger om dagen.

Særlig når jeg er på jobb.

Og det med tennene kjenner jeg igjen Hva er det fornoe??

Jeg våkner at jeg presser kjevene så hart sammen at jeg må sette meg opp og våkne ordentlig for at de skal gi slipp!! Akkurat som at tennene skal knuse...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...