lehztat Skrevet 22. oktober 2002 Skrevet 22. oktober 2002 Jeg er en jente på 18 som hadde halsbetennelse to ganger (!) på en måned i sommer. Etter dette har ikke halsen min vært den samme, stemmen er litt forandret og vokale n "i" er verre å uttale. Alt dette har blitt litt bedre nå. Bakerst i halsen ser det ut som et krater på høyre side, og begge sidene er litt større enn det de var før. Nå har jeg litt vondt i halsen og det danner seg hvite klumper bakerst i halsen, som også gir vond smak. Dette hadde jeg også en lang stund etter at jeg hadde kyssesyken i fjor sommer. Noen som vet hva det skyldes? Nevrotisk som jeg er, tenker jeg selvsagt på strupekreft og den slags... 0 Siter
Gjest keya Skrevet 22. oktober 2002 Skrevet 22. oktober 2002 Hei... Kansje du burde ta deg en tur til ø/n/h spesialist??? det kan jo kansje være mandlene dine? =) 0 Siter
molli Skrevet 22. oktober 2002 Skrevet 22. oktober 2002 Høres ut som en betennelse i mandlene bakerst i svelget. De omkranser drøvelen, som henger i midten. Det er ikke uvanlig at mandlene er fulle av groper og hull. Det er plagsomt, for det er nedi disse gropene det samler seg f.eks. matrester som igjen gir grobunn for bakterievekst osv. Noen typer halsbetennelse gir også hvite klumper bakerst i svleget/halsen. Men man pleier generelt å samtidig føle seg ganske dårlig ved halsbetennelse, gjerne også feber. 0 Siter
felle Skrevet 22. oktober 2002 Skrevet 22. oktober 2002 Hei... Kansje du burde ta deg en tur til ø/n/h spesialist??? det kan jo kansje være mandlene dine? =) Siden du har hatt halsbetennelse to ganger allerede vet du nok mer om det enn meg, men det kan jo tenkes at det er litt ettervirkninger? Jeg har halsbetennelse nå og fikk streng beskjed av legen om å ta alle tabelettene mine for ellers kunne jeg slite med seinvirkninger som plagsomme småinfeksjoner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.