abachilav Skrevet 22. oktober 2002 Skrevet 22. oktober 2002 Hei! Plutselig for noen år siden dukket det opp en vorte/hudflenge lignende sak på "strengen" dvs.nærmere bestemt et par millimeter i fra urinrøret, og nedover mot forhuden. Jeg ble således lei denne og klippet denne bort. Dette har jeg gjort ca. 2 ganger. Da holder den seg vekk i ca. 1 år. Denne gangen tenkte jeg at jeg skulle prøve et vorte middel som kan pensles på.(Verucid liniment). På hverken pakningen eller flasken stod det noen advarsler om at denne ikke kunne benyttes til å fjerne denne "vorten/flengen". Men når jeg først åpner pakningsvedlegget står det at flaskens innhold ikke skal benyttes ved kondylomer(vorte på kjønnsorgan. Vel... når jeg først har kjøpt denne lurer jeg på om forsiktig bruk ved dette formålet kan gjøre noen skade. Det kan legges til historien at denne "vorten/flengen" ikke gjør det spor vondt under noen omstendigheter. Og til historien hører det til at jeg er "godt gift". I og med at jeg ikke er født med den bør den heller ikke være der. Noen tips eller....? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.