Gå til innhold

Hvite små klumper rundt penishodetkransen/kragen. ...

Anbefalte innlegg

Nervøs ungdom

Hei allesammen,jeg håper det er noen der ute som kan hjelpe meg. Problemet er at jeg har hvite prikker/nupper/nesten som små kviser rundt peniskragen,det er ikke noe på penis hodet eller under forhuden,men kun rundt penishodet kragen. Er dette en kjønnsykdom?

Fortsetter under...

Det er talgkjertler, og de er der for å holde penis glatt og smidig. Uten dem ville hele "greia" di tørket inn, og huden blitt så tørr at den sannsynligvis ville fått sprekker av tørrhet. Og tenk på hvor sår du hadde blitt..! AU!

Talg er altså fett, naturlig kroppsfett, som er til for å holde på fuktigheten og smidigheten. Vi har det alle sammen, jenter også, på slimhinnene våre nedentil. Noen har imidlertid mer enn andre. Det er veldig forskjellig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...