Gå til innhold

Vedvarende slapphet,hodepine og kvalme

Anbefalte innlegg

Har de siste 3 uker vært plaget av vedvarende slapphet,kvalme og hodepine. De 2 første ukene hadde jeg også diarè,men denne har avtatt.Legen min har tatt blod-og avføringsprøver uten å kunne finne noe. Jeg har ikke vært i utlandet(på over 15 år), men jeg har diagnosen juvenil artritt. Atritten har ikke vært merkbar siste året. Kan dette ha psykiske årsaker? Skiftet jobb i høst, men trives ikke. Skal begynne på "gammel" jobb igjen neste høst(skoleverket)Har vært sykemeldt, men har jo lyst til å begynne å jobbe igjen. Hva skal jeg si til min fastlege for at han skal tro at jeg virkelig har det ille? Hilsen Pirjo

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78293-vedvarende-slapphethodepine-og-kvalme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Christian Anker, spesialist i allmennmedisin

Slapphet, kvalme og hodepine kan skyldes psykiske faktorer. Hvorvidt det er forklaringen hos deg, er det imildertid vanskelig for meg å uttale meg uten å kjenne deg og din situasjon bedre.

Kredittkortet ditt blir ikke belastet for henvendelsen til Doktor Online.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...