Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe - gjør det du :)

Hvordan slutter du?

Bare nyskjerrig...

Fullstenig, og plutselig slutt, eller har du trappet ned?

Har lite tro på den... 20 om dag og så PLUTSELIG totalt STOPP.

Tror mer på å trappe ned, samt ikke si at du nødvendigvis slutter TVERT med det i tankene at du ALDRI skal ta en eneste røyk mer, men at du bruker tid på å slutte...

Tror tanken om å "aldri skulle ta en eneste røyk mer", sånn helt plutselig, er litt vrien?

Har lest litt om det her :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78412-tigertrollet/#findComment-405463
Del på andre sider

Hvordan slutter du?

Bare nyskjerrig...

Fullstenig, og plutselig slutt, eller har du trappet ned?

Har lite tro på den... 20 om dag og så PLUTSELIG totalt STOPP.

Tror mer på å trappe ned, samt ikke si at du nødvendigvis slutter TVERT med det i tankene at du ALDRI skal ta en eneste røyk mer, men at du bruker tid på å slutte...

Tror tanken om å "aldri skulle ta en eneste røyk mer", sånn helt plutselig, er litt vrien?

Har lest litt om det her :)

Jeg har i en god stund nå røyka ca 20 sigaretter om dagen. For et par mndr siden slutta jeg å røyke inne.. og etter det er det ikke den samme "kosen" over det lenger. Har gått ned fra 20 til rundt 6-7 røyk om dagen..

Grunnen til at jeg vil slutte, er bl.a. fordi jeg ikke har lyst tilå kaste bort så mye penger på røyk lenger, har ikke lyst til å være avhengig av røyken, syns det lukter vondt (det merkes spesielt godt nå når jeg kommer inn i et røykfritt hus).

Det vanskelige er at jeg skal godta for meg sjøl at jeg aldri mer skal ta en røyk. Tanken på det "kveler" meg litt egentlig - selv om det er jeg og jeg alene som har tatt valget om å slutte.

*puh* Holder jeg ut de neste to-tre dagene så er mye gjort tror jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78412-tigertrollet/#findComment-405532
Del på andre sider

Jeg har i en god stund nå røyka ca 20 sigaretter om dagen. For et par mndr siden slutta jeg å røyke inne.. og etter det er det ikke den samme "kosen" over det lenger. Har gått ned fra 20 til rundt 6-7 røyk om dagen..

Grunnen til at jeg vil slutte, er bl.a. fordi jeg ikke har lyst tilå kaste bort så mye penger på røyk lenger, har ikke lyst til å være avhengig av røyken, syns det lukter vondt (det merkes spesielt godt nå når jeg kommer inn i et røykfritt hus).

Det vanskelige er at jeg skal godta for meg sjøl at jeg aldri mer skal ta en røyk. Tanken på det "kveler" meg litt egentlig - selv om det er jeg og jeg alene som har tatt valget om å slutte.

*puh* Holder jeg ut de neste to-tre dagene så er mye gjort tror jeg.

Lykke til :)

Er enig i den tingen om røykfritt hus.

Jeg merker ikke lukt hos meg til vanlig, men jeg gjør det når jeg har vært ute en tur og kommer inn.

Den ting er sikkert.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78412-tigertrollet/#findComment-405565
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg fikk besøk av en venn som røyker.. og da var det det der med kosen da vettu.. *banner*

Neida, jeg tar ikke det så tungt egentlig. Jeg har røyket i snitt en om dagen til vanlig, så mye er gjort:)

Skal reise bort over helga og det er nok det meste som kan skje for mitt vedkommende; miljøforandring.

Da gikk det veldig greit sist gang. Må bare være borte til suget er borte:-)

Lykket til i dag!!

PS. Jeg har ikke planer om å ta en røyk i dag jeg heller altså!

Hvem andre her inne mener du? BettyBlue holder også på å slutte.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78412-tigertrollet/#findComment-405705
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...