Gå til innhold

ft, hva betyr denne forkortelsen?


Gjest mjanne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Regner med at det betyr: fortiden..Står ofte i forbindelse med hvor folk bor midlertidig..

Det betyr vel heller for tiden, som er noe helt annet enn fortiden. Vanlig forkortelse er vel pt.

Mulig det kan bety lengdeenheten fot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr vel heller for tiden, som er noe helt annet enn fortiden. Vanlig forkortelse er vel pt.

Mulig det kan bety lengdeenheten fot.

Forvaltnings tjenesten , står det for ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg trodde også at det betød for tiden, men det er iallefall ikke det vedkommede som har skrevet det har ment.

I hvilken forbindelse har du den forkortelsen da? Lettere å svare deg om man vet det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hvilken forbindelse har du den forkortelsen da? Lettere å svare deg om man vet det...

"Ft, dette med delingsmodellen må vi prøve å unngå."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ft, dette med delingsmodellen må vi prøve å unngå."

Står "ft" aller først i setningen, foran komma og helt alene? Jøss... det mener nå jeg var litt dårlig skrevet...

Det høres jo litt rart ut med "for tiden" der også. Denne må jeg tenke på for å finne noe fornuftig svar, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står "ft" aller først i setningen, foran komma og helt alene? Jøss... det mener nå jeg var litt dårlig skrevet...

Det høres jo litt rart ut med "for tiden" der også. Denne må jeg tenke på for å finne noe fornuftig svar, tror jeg.

Jeg har søkt , og det kommer bare opp : Forvaltnings tjenesten !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står "ft" aller først i setningen, foran komma og helt alene? Jøss... det mener nå jeg var litt dårlig skrevet...

Det høres jo litt rart ut med "for tiden" der også. Denne må jeg tenke på for å finne noe fornuftig svar, tror jeg.

Står først og alene ja. Spørs om jeg må konkluedere med at vedkommede som skrev det ikke selv visste hva det betydde. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...