Gå til innhold

Knust................


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

Jeg er så redd nå........Det er en dame jeg spiser middag med en gang i uken, hun var en venninne av mamma (mamma lever ikke lenger), og hun sa jeg burde gå til psykiateren igjen for det var ting jeg måtte lære, som jeg ikke har lært pga livet mitt..sosiale ting.. Men noen gang funker jeg da fint sosialt...Men nå er jeg helt redd for at jeg skal ha Asbergers syndrom eller noe sånt, fordi hun sa jeg må lære noe sosialt.. Men hun sa hun trodde ikke jeg hadde Asbergers,men hun er ingen ekspert.. hun er bare sosionom...

Så er jeg redd jeg er psykopat, fordi tanten min sier hun har hørt fra flere holdt at jeg elsker å manipulere mennesker.. Jeg visste ikke det jeg.. Jeg vet ikke hvordan man manipulerer folk.. Har hvertfall ikke gjort det med vilje.... Men jeg er ond avogtil.. Men jeg var snill 3 første ukene på SSRI, prøver å holde det slik. Så prøver jeg å ikke la det komme ut av munnen når jeg er irritabel fordi jeg ikke har sovet, men det er ikke så lett, for impulskontrollen er ikke det beste når man mangler søvn! Så skreik jeg til middagsavtaledamen at hun ikke skulle røre meg, fordi hun skal alltid klemme meg så mye.. Hva er det med mennesker som skal klemme hele tiden?? JEG VIL IKKE BLI TATT PÅ......Så derfor fungerer jeg visst ikke sosialt og må gå til psykiater for å lære det.. Så livredd jeg nå da, har jeg Asbergers?? Hjelp.......................

Da vi var ferdige med å spise middag og jeg skulle betale, så gjorde kelneren narr av meg... Han sto ved siden av meg og etterlignet den henslengte måten jeg sto på!! Faen for en fornærmelse.. tilogmed måten jeg står på viser at jeg ikke fungerer sosialt og er helt normal eller?? Faen..virka som om han prøvde å gjøre narr av meg! Jeg ble så forbanna, trampa vekk!! Men middagsavtaledamen sa at han bare prøvde å muntre meg opp fordi han så at jeg hadde en dårlig dag! Men jeg synes ikke det virket sånn! Men hun sa jeg måtte lære å tolke slike ting for å fungere sosialt, ikke ta alt i verste mening!!

BETYR DET AT JEG HAR ASBERGERS?????? Please, noen si at jeg ikke har det!!!!!!!!!

Måten middagsavtaledamen sa dette på, minnet meg på da tanten min kom og trengte seg inn i leiligheten min, og sa at jeg elsket å manipulere mennesker. Så sa hun at grunnen til at mamma var manisk depressiv, var at hun ikke var flink sosialt! Og tanta mi sa det var derfor jeg hadde angst! Fordi jeg ikke kunne sosiale-greier. Eh. Jeg ble helt knust.. jeg visste ikke at jeg likte å manipulere mennesker!! Jeg ble så KNUST!! Jeg lå å gråt i sengen min, vurderte å rømme til noen venner, men kunne ikke fordi jeg har driti meg ut nok for dem.. Uansett, det kjentes ut som om sjelen min ble knust i hundretusen biter og fløyt rundt over hele rommet mitt...Visste ikke hvem jeg var lenger.. ikke at jeg noen gang har hatt noen stabil ide om hvem jeg er, men nå var jeg helt splittet opp... Kanskje jeg er en som elsker å manipulere mennesker.. Og alle feil og tabber jeg har gjort gjennom livet kom tilbake til meg, og det var så vondt... Og jeg trodde jeg var en helt annen enn jeg alltid har trodd...

Grunnen til at tanten min kom var fordi middagsavtaledamen mente jeg trengte besøk av noe familie, fordi jeg hadde vært så DUM å sendt sms til noen at jeg kunne få tak i hagle...for nå var jeg lei av livet..DET GJORDE JO SÅ VONDT!! Og tanten min er enste familien jeg har i dette landet som heter Norge.. SÅ kom hun, og tråkket på meg!! Alltid når jeg har det verst mulig, så stormer noen til og klemmer på og forteller meg alle mine negative egenskaper jeg tilogmed ikke visste jeg hadde!!.......

Den vinteren var så fæl, alt var så svart og fælt, jeg var så redd, redd lysene i vinduene, redd Gud overvåket meg, for å avgjøre om jeg skulle bli sent til Helvete.. SÅ forbanna redd.. Tankene raste rundt i hodet mitt, RASTE RUNDT OG RUNDT OG RUNDT, og det var ikke MINE tanker, for jeg er jo ikke religiøs en gang!! Så hvorfor sto Jesus i veggen og skulle voldta meg og hvem var den blå mannen som stormet mot meg og angrep meg før han forsvant inn i veggen. Du verden som man blander drøm og virkelighet når man er uttafor. Ikke bare får tante meg til å tro jeg er psykopat, middagsavtaledamen får meg til å tro jeg har Asbergers syndrom og min egen hjerne prøver å få meg til å tro jeg er gal!

Så alt jeg tenkte på og ville gjøre var å skjære meg opp, så jeg ble fri fra disse tankene som plaget meg og plaget meg og plaget meg!!!!!!!

Men jeg har ikke slike tanker lenger.. jeg skjærer meg ikke lenger.. Jeg har det ikke så vondt lenger, takket være Fontex'en...

Jeg er bare knust........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest DuIcinea

Kjære trrrish, det er så vondt å lese hvordan du har hatt det. Smerten din som du beskriver så godt er helt forferdelig ,og jeg skulle bare ønske det var noe jeg kunne gjøre for deg.

Jeg tror ikke du er psykopat lille venn, til det er du alt for snill og god. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det ,men du virker mer "rastløs" kanskje?

Han kelneren hadde fortjent et kne i balla uansett. Uansett hva han prøvde på , så er det ikke alltid så enkelt å vite hva folk prøver å gjøre.

Skjønner godt at du ikke vil bli klemt på i tide og utide. Jeg får selv noia når gamle tanter skal klemme og dille i hundre-og-tredve !

Håper du fortsatt får fin virkning av Fontex`n din. Jeg glad du har det LITT bedre vaffal kjære venn.

Og uansett hvor du er i verden, og uansett hvordan du har det, så husk at jeg er glad i deg lille venn.

Din venn for alltid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest natolars

Hei Trrrish!

Jeg er ingen ekspert, men jeg tror IKKE at du er psykopat eller at du har Asbergers syndrom.

Tror heller at du kanskje er littegranne mer impulsiv en de fleste.

Jeg personlig synes at du er et godt menneske! :-)

*gode tanker* fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest calestia

du kan alltid rømme til meg..

du lille impulsive menneske.. når forvirringen har gitt seg, blir alt bedre.

ps.. vi har noe tilfelles.. vi savner frosken begge to...

klems fra meg..og bare så det er sagt ennå en gang.. ( jeg må nesten le litt..) ikke ta sånn på vei for det du vet.. For jeg er ikke skuffa eller sint eller noe sånt.

Bare så du vet det!!!

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres absolutt ikke ut som noen psykopat. Tror ikke tanta de er helt "på høyden" alltid. Asberger vet jeg ingenting om, men det går da an å være litt ute av trening i forhold til sosiale situasjoner uten å ha en spesiell sykdom.

Kelneren prøvde kanskje å være morsom. Det er jo ikke alltid slike morsomheter blir så morsom som der er tenkt å være. Ikke tenk noe mer på ham.

Ut fra det jeg har lest av det du har skrevet, tror jeg du er en OK person, men med noen problemer som så mange andre her inne. Hyggelig at medisinene virker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er fint at du sier ifra hva du faktisk mener - og gir uttrykk for hva du føler. Ja, kanskje blir det litt for mye av og til, men det er bedre at man hevder seg enn at man ikke gjør det... Er lei all denne klemmingen, selv. Og så kan folk som likevel ikke har peiling slutte å legge seg opp i andres anliggende og skremme oss allerede forskremte, små psykinger...:-)

Håper du får det bedre, snart - at tårene tørker og damen tar til fornuft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...