mymya Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Er så lei av at jeg ikke klarer å ha ha d oki med meg selv..Hater meg selv og kroppen min.. Jeg er en stor idiot... Hvorfor kan jeg ikke bare føle meg litt oki.. gjør det en skjelden gang i blant da.. men er så lei av å føle meg dum og feit osv.. Skulle vært på jobb i dag... men orka ikke.. eneste jeg vil er å krype langt ned under dyna og bli der lenge lenge.. men jeg kan jo ikke gjøre det heller... Har hatt en kjempe bra periode i noen uker nå.. men så kommer disse dumme nedturene.. hater de.. Var hos psykologen i går.. fortalte henne om litt om det med voldtekten.. satt der og begynte nesten å grine.. hmmm.. men litt bra da.. for det er første gang det skjer når jeg snakker om dette som skjedde.. "sukk" Måtte bare skrive noe.. ble litt mye rot her.. men det er sånn det er oppe i hode mitt akkurat nå. Klemmer masse på alle sammen. Stå på. og husk at DERE er VERDIFULLE! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78484-er-s%C3%A5-lei-av-meg-selv/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
martine1365379969 Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 vennen..kva skal eg seie??kjenner meg berre så altfor godt giejn i det du skriv.Vil berre at du skal vita at du ikkje er aleine!! Og du er ikkje stygg, det veit eg!!! Men.. det er ikkje så lett å tru det andre seier.. I know... *stoor klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78484-er-s%C3%A5-lei-av-meg-selv/#findComment-406295 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mymya Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2002 vennen..kva skal eg seie??kjenner meg berre så altfor godt giejn i det du skriv.Vil berre at du skal vita at du ikkje er aleine!! Og du er ikkje stygg, det veit eg!!! Men.. det er ikkje så lett å tru det andre seier.. I know... *stoor klem* Takk ..vet at jeg ikke er alene.. men jeg skulle på en måte ønske d. . vil ikke at andre skal ha det slik som jeg har d nå. uner ingen d.. Klemmer tilbake 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78484-er-s%C3%A5-lei-av-meg-selv/#findComment-406309 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fudge Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Kjære, søte deg... Nå fikk jeg bare så lyst til å gi deg en god, varm RL-klem og fortelle deg hvor flott du er. Kjenner meg så godt igjen i hva du skriver, men jeg skulle ønske at du kunne se deg selv slik som vi andre ser deg. For du er uendelig vakker og verdifull! Husk at det som har skjedd deg er ikke den du er. Det er en del av deg, men det er ikke _deg_. Du er flott! Selvom jeg ikke kan gi deg en RL-klem, så håper jeg du kan kjenne de jeg legger igjen her... *varme klemmer* Tenker på deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78484-er-s%C3%A5-lei-av-meg-selv/#findComment-406633 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Kjære gode flotte vennen Skulle ønske du kunne se hvor verdifull du selv er .. hvor flott, hvor god du er, for det er du virkelig. Vet du - jeg syns faktisk det er et veldig bra tegn at du får ut mye av det vonde hos psykologen. Det er vondt å holde alt for seg selv ... Sender deg mange gode klemmer. Ta godt vare på deg selv, lille venn Glad i deg! Go'klemmer fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78484-er-s%C3%A5-lei-av-meg-selv/#findComment-406637 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mymya Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2002 Kjære, søte deg... Nå fikk jeg bare så lyst til å gi deg en god, varm RL-klem og fortelle deg hvor flott du er. Kjenner meg så godt igjen i hva du skriver, men jeg skulle ønske at du kunne se deg selv slik som vi andre ser deg. For du er uendelig vakker og verdifull! Husk at det som har skjedd deg er ikke den du er. Det er en del av deg, men det er ikke _deg_. Du er flott! Selvom jeg ikke kan gi deg en RL-klem, så håper jeg du kan kjenne de jeg legger igjen her... *varme klemmer* Tenker på deg. Tusen takk for gode ord.. det var godt å høre dette...varmet.. Klemmer masse i retur 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78484-er-s%C3%A5-lei-av-meg-selv/#findComment-406643 Del på andre sider Flere delingsvalg…
forbrenner Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Takk ..vet at jeg ikke er alene.. men jeg skulle på en måte ønske d. . vil ikke at andre skal ha det slik som jeg har d nå. uner ingen d.. Klemmer tilbake *klemmer mymya lenge* jeg vet så altfor godt hvordan det er å hate seg selv..det er ikke noe artig å ha det sånn.. DU er verdifull,vennen!DU betyr noe,DU utgjør en forskjell.Prøv å tro meg..? (Ano) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78484-er-s%C3%A5-lei-av-meg-selv/#findComment-406923 Del på andre sider Flere delingsvalg…
martine1365379969 Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Takk ..vet at jeg ikke er alene.. men jeg skulle på en måte ønske d. . vil ikke at andre skal ha det slik som jeg har d nå. uner ingen d.. Klemmer tilbake det er sant! det er eg eineg med deg i... men, me får berre tru at det kjem ein lysare dag! og foressten, du er i flott jente!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78484-er-s%C3%A5-lei-av-meg-selv/#findComment-407398 Del på andre sider Flere delingsvalg…
agapetos Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 *klemmer mymya lenge* jeg vet så altfor godt hvordan det er å hate seg selv..det er ikke noe artig å ha det sånn.. DU er verdifull,vennen!DU betyr noe,DU utgjør en forskjell.Prøv å tro meg..? (Ano) kjære, kjære, vakre og snille vennen min! skulle ønske du ringte meg så jeg kunne komme bort og gi deg en stor og lang klem. for du fortjener det!! men kjære deg, hvordan kan du si noe sånt? tro meg, jeg forstår hvorfor, men så forstår jeg ikke allikevel. for vet du det, kjære mymya-vennen, at hver gang jeg er sammen med deg så blir jeg glad. og så misunner jeg deg. jeg kikker på deg og tenker: åh, om jeg bare hadde hatt de vakre smilehullene. jeg som alltid har ønsket meg smilehull! og så tenker jeg: om jeg bare hadde hatt de vakre øynene som mymya har fått. urettferdig tenker jeg. at du har de vakre og unike smilehullene og øynene jeg ønsker meg. og at du har det glimtet i øynene som jeg mangler. for vet du det, kjære gode vennen min at når jeg ser på deg, så tenker jeg: åh, for ei vakker jente. for du er det, mymya. du er vakker! akkurat som du er. jeg misunner deg, jeg. og jeg håper du vet at jeg er her. jeg håper du vet at du bare kan ringe. for du skjønner.. han guden vår vettu, han gav meg bein å gå på. og så gav han meg evnen til å ta bussen, selv om han ikke gav meg evnen til å få ræva i gir og ta lappen...! men jeg kan komme jeg. bare du ønsker å ha meg der. sånn at jeg kan gi deg en klem og fortelle deg at du er verdifull og vakker. er glad for at du prata med *pip* (smil) og det som har skjedd. håper du får noe ut av det. og så ber jeg på mine knær (reiser meg kjapt opp igjen for det ser litt dumt ut å sitte på kne på en internettcafe...) ring meg hvis du trenger meg! ring meg hvis du vil finne på noe! også lurer jeg på en liten ting... (bøyer hodet mitt i all besjedenhet... og spør forsiktig...) : den pizzaen du lagde... tror du at jeg kan få mer...? du skjønner.. det var så koselig å være hos deg. bare du og meg og de skravlesyke kjeftene våre. røyking og sladring og røyking og pizza! da er det fullkomment ! også tror jeg sofaen min savner deg litt. den roper siv siv siv hver gang jeg setter meg ned i den. og tro meg: katten min trenger avlastningsfamilie. den mjauer: siv siv siv hele dagen. så for meg ser det ikke ut som om du har annet valg enn å innfri dets ønske. å kose med den! ) og sånn tilfelle du ikke skulle skjønt det til nå: AGAPETOS ER MEGAKANONSPRUTDUPERSUPERVELDIGDOBBELTMEGAEKSTREMTSINNSYKT GLAD I DEG!!! en hel del klemmer og sånt fra agape. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78484-er-s%C3%A5-lei-av-meg-selv/#findComment-407739 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nica Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 kjære, kjære, vakre og snille vennen min! skulle ønske du ringte meg så jeg kunne komme bort og gi deg en stor og lang klem. for du fortjener det!! men kjære deg, hvordan kan du si noe sånt? tro meg, jeg forstår hvorfor, men så forstår jeg ikke allikevel. for vet du det, kjære mymya-vennen, at hver gang jeg er sammen med deg så blir jeg glad. og så misunner jeg deg. jeg kikker på deg og tenker: åh, om jeg bare hadde hatt de vakre smilehullene. jeg som alltid har ønsket meg smilehull! og så tenker jeg: om jeg bare hadde hatt de vakre øynene som mymya har fått. urettferdig tenker jeg. at du har de vakre og unike smilehullene og øynene jeg ønsker meg. og at du har det glimtet i øynene som jeg mangler. for vet du det, kjære gode vennen min at når jeg ser på deg, så tenker jeg: åh, for ei vakker jente. for du er det, mymya. du er vakker! akkurat som du er. jeg misunner deg, jeg. og jeg håper du vet at jeg er her. jeg håper du vet at du bare kan ringe. for du skjønner.. han guden vår vettu, han gav meg bein å gå på. og så gav han meg evnen til å ta bussen, selv om han ikke gav meg evnen til å få ræva i gir og ta lappen...! men jeg kan komme jeg. bare du ønsker å ha meg der. sånn at jeg kan gi deg en klem og fortelle deg at du er verdifull og vakker. er glad for at du prata med *pip* (smil) og det som har skjedd. håper du får noe ut av det. og så ber jeg på mine knær (reiser meg kjapt opp igjen for det ser litt dumt ut å sitte på kne på en internettcafe...) ring meg hvis du trenger meg! ring meg hvis du vil finne på noe! også lurer jeg på en liten ting... (bøyer hodet mitt i all besjedenhet... og spør forsiktig...) : den pizzaen du lagde... tror du at jeg kan få mer...? du skjønner.. det var så koselig å være hos deg. bare du og meg og de skravlesyke kjeftene våre. røyking og sladring og røyking og pizza! da er det fullkomment ! også tror jeg sofaen min savner deg litt. den roper siv siv siv hver gang jeg setter meg ned i den. og tro meg: katten min trenger avlastningsfamilie. den mjauer: siv siv siv hele dagen. så for meg ser det ikke ut som om du har annet valg enn å innfri dets ønske. å kose med den! ) og sånn tilfelle du ikke skulle skjønt det til nå: AGAPETOS ER MEGAKANONSPRUTDUPERSUPERVELDIGDOBBELTMEGAEKSTREMTSINNSYKT GLAD I DEG!!! en hel del klemmer og sånt fra agape. glad hun har deg nær seg! Gi mya en klem fra meg òg da neste gang dere møtes! Dere er utrolig flotte begge to! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78484-er-s%C3%A5-lei-av-meg-selv/#findComment-408413 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.