Susi18 Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Endelig følte jeg at jeg var klar...... Endelig hadde jeg begynnt å føle meg trygg..... Endelig hadde jeg begynnt å åpne meg...... Etter å ha vært innom såååå menge terapauter, som jeg følte dolket meg i ryggen, eller ikke brydde seg, var jeg så skeptisk til å begynne hos en ny, men for to år siden tok jeg motet til meg og begynnte på nytt. Var selvfølgelig livredd, og testet henne ut. Ville ikke åpne meg, satt are der og stirra i veggen, og litt etterlitt nådde hun mer og mer inn til meg og jeg følte meg trygg, og tankene begynnte å komme ut i ord. Og nå som vi har kommi til det punktet jeg har holdt hardest fast på, og jeg har begynnt og prate om det, skal hun snart ut i fødselspermisjon. det er så typisk assa!!!!! Hva gjør jeg nå, jeg har ikke mulighet verken følelsesmessig og ikke minst økonomisk til å bruke så lang tid på å føle meg så trygg på en igjen. Så nå står jeg her da på bar bakke, og ser for meg alle problemene hope seg opp igjen og feste seg fast, og "spise meg opp"*snufs* Dette var sikkert et rotetet innlegg, men måtte bare få det ut. *klemmer fra lille, sinte og triste susi* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78489-s%C3%A5-typisk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.