Gå til innhold

ny time i posten


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

idag sjekket jeg for første gang på et par uker posten, og jaggu meg lå det ikke et brev fra sykehuset der psykiateren hadde satt opp enda en time. jeg har ikke vært der på leeeeeenge og hadde ringt og avsluttet, likevel kom en time

HMM!

jeg skal møte opp men jeg vet sannelig ikke hvorfor jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest calestia

si du er forvirra.. at du fortsatt trenger hjelp, men at du ikke helt vet hva slags..

at du trenger noe konkret å forholde deg til, som diagnose, og en diskusjon om medikament bruk.. kom til å tenke på noe..

siden moren din var bipolar.. kanskje han ikke ville sette deg på meds av den grunn? redd for at du skulle bli manisk?

kom bare til å tenke på det..

klems.. igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

si du er forvirra.. at du fortsatt trenger hjelp, men at du ikke helt vet hva slags..

at du trenger noe konkret å forholde deg til, som diagnose, og en diskusjon om medikament bruk.. kom til å tenke på noe..

siden moren din var bipolar.. kanskje han ikke ville sette deg på meds av den grunn? redd for at du skulle bli manisk?

kom bare til å tenke på det..

klems.. igjen..

diagnosen han forholder seg til er SORG den, men den stemmer ikke for jeg sørger faktisk ikke!! og jeg er lei av at slike psyk.er alltid finner de ene kjipe tingene som har skjedd i mitt liv og bestemmer seg for at DET er grunnen til ALT liksom, and that's IT, når jeg ikker er enig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest calestia

diagnosen han forholder seg til er SORG den, men den stemmer ikke for jeg sørger faktisk ikke!! og jeg er lei av at slike psyk.er alltid finner de ene kjipe tingene som har skjedd i mitt liv og bestemmer seg for at DET er grunnen til ALT liksom, and that's IT, når jeg ikker er enig!!

skjønner.. kanskje du bør si at du vil ha en annen psyk..?

Kjenn godt etter, så kanskje du finner ut hva DU vil...og hva du tror du trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...