Gå til innhold

bare uter etter en ting?


Gjest utnyttet

Anbefalte innlegg

Gjest utnyttet

meg og x-en hadde sex i natt, vi gjore det slutt for et halvt år siden , men vi har lugge med hverandre et par ganger etter dette, vi har også bare rotet.

men i natt etter at vi hadde gjort DET satt han seg på andre siden av stuebordet.. fikk ikke et kyss eller noe, så stakk han bare...

føler meg så utnyttet! rett før vi gjore noe lå jeg i armkroken hans. jeg sa at jeg elsket han enda, han ble bare helt stille før han sa han ikke trodde på meg...

men jeg elsker han! KLARER BARE IKKE Å FÅ HAM TIL Å FORSTÅ!

for meg virket det som han bare var ute etter sex, men ikke før etterpå. vi lå jo og preiket i flere timer før det skjedde noe, men så skjedde det og bye bye....

er det noen som vet hva jeg snakker om nå? gutter og jenter???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glem ham. :-)

Du har det nok best uten en slik person. Det blir nok hardt, men hold ut.

For en teit fyr.

helt enig med "realist" ! Glem han fyren der med en eneste gang. dette er noe som kommer garantert til å skje igjen og igjen! gidder du å bli behandla sånn? Husk disse kloke ord: INGEN KAN BEHANDLE DEG DÅRLIGERE ENN DU SELV TILLATER!

så nå vet du hvordan han er ! spørsmålet er om du gidder/er dum/ forelska nok til å fortsette å møte ham- jeg synes dette nesten handler mer om deg enn han. skjønner godt det var en vond opplevelse, men slik behandling som dette finner vi oss ikke i hva??

lykke til og klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enda en realist

Har det på samme måte med min eks... Vi må nok bare innse at så lenge vi lar dem gjøre det - så vil de ha sex med oss, men ikke noe mer enn det :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei "utnyttet"!

Det er ikke uvanlig at par som har har gjort det slutt finner hverandre, nå og da etterpå, og har sex.

Det høres ut som om du har sett baksiden av medaljen i møtet med din x. Håpet du klamrer deg til om en eventuell gjenforening, er neppe nok til overbevise din x, selv om han lot seg tenne i øyeblikket. I stedet ble du sittende tilbake med følelsen av å bli utnyttet. Det er så alt for fort gjort dessverre.

Kanskje denne episoden setter deg på sporet til å finne mer ut hva som betyr mest for deg i et forhold, før du faller for en partner igjen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jeppsann

Joda..ute etter en ting.

Etter det ble slutt mellom meg og min eks og han krøp tilbake til sin elskone..kom han til stadighet ut til meg under det påskuddet at han savnet meg for jeg var den eneste han kunne snakke med. Nesten hver gang tok han initiativet til sex...kom til og med ut om morran før jobb med en pakke kondomer for å få seg litt...Kvalmt spør du meg.

Hold deg vekke fra han - han er virkelig ikke verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kutt ham ut

Ja, du ble nok utnyttet. Men det kan være at han ikke gjorde det for å såre deg. Kanskje han trodde du visste at han ikke ville bli sammen med deg, og at du likevel ville ha sex med ham. Du må nok ta noe ansvar selv, og si nei neste gang. Du kan ikke bare skylde på ham. Jeg regner med at du er voksen nok til å ta dine egne valg og beslutninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest utnyttet?

Ja, du ble nok utnyttet. Men det kan være at han ikke gjorde det for å såre deg. Kanskje han trodde du visste at han ikke ville bli sammen med deg, og at du likevel ville ha sex med ham. Du må nok ta noe ansvar selv, og si nei neste gang. Du kan ikke bare skylde på ham. Jeg regner med at du er voksen nok til å ta dine egne valg og beslutninger.

Jeg kan forstå at du følte at du ble utnyttet, men han er jo exen din og dere er ikke sammen lenger, så du kunne ikke forvente det at dere nå skulle bli sammen fordi dere har sex sammen igjen. Du ville jo ha sex med han du også. Lå du med han i håp om at dere skulle bli sammen, kan jeg skjønne at du føler deg utnyttet, hvis ikke utnyttet dere bare hverandre for å få sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gutt18_som_lurer_på_ting

Har det på samme måte med min eks... Vi må nok bare innse at så lenge vi lar dem gjøre det - så vil de ha sex med oss, men ikke noe mer enn det :-(

Må bare si at det er ikke bare jenter som har det sånn:) Jeg og eksen min hadde sex endel ganger etter det ble slutt. Jeg hadde håp om at vi kunne bli sammen igjen, på tross av at ho hadde sagt ho ville være fri. Det var veldig godt da det skjedde... men ikke i tida imellom. Det beste er nok å la være sånt, og heller finne en man kan leve sammen med og ha sex med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...