Gå til innhold

Egoister


Gjest caron

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Ja, det er vel en måte å se det på... Har selv fått stemplene egoist og selvopptatt i disse dager forde jeg ikke flyr som et piska skinn for fam. som jeg har gjort i all tid. Jeg ser nå ikke slik på det. Jeg er mettet av å bli "brukt" og kroppen sier helt klart i fra at nå er det nok. Derfor er en av mine måter å takle det på å holde meg unna, jeg har jo mere en nok med å få ting til å fungere hjemme. Det er faktisk de rundt oss som er egoistene for de burde skjønne at noe er galt, og bry seg nok til å støtte opp om den tanken.(Iallefall gjelder dette for nære fam.medl. og venner!) Så du....ikke bry deg om de "stamplene"du måtte få i disse periodene. Du har all rett til å pleie deg selv og ditt da. Lykke til fra en i akkurat samme situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...