Gå til innhold

Orker ikke mer!


ulva

Anbefalte innlegg

Begynte med Efexor igjen, fordi jeg fikk kraftig tilbakefall av depresjonen og selvmordsimpulser. Har tatt 37,5 mg i over en uke, og merker litt bedring. Det eneste som er like ille, er selvmordsimpulsene. Hva i all verden skal jeg gjøre?!!

Begynte med Solian, også, og tålte det så godt at jeg gikk opp til 50 mg etter to dager på 25 mg. Ikke mer enn et under! Endelig noe jeg tåler! Så gjenstår bare virkningen... Må åpenbart mye høyere opp, selv om jeg tror kombinasjonen av Solian og Efexor er god.

Nå skulle jo alt bli så bra! Var så lykkelig over at medisinen ikke slo meg ut, men at jeg tålte den. Og så vil jeg bare dø, likevel... Sliter så fryktelig om dagen, og lurer på om jeg holder det ut. Jeg sitter her enda - og psykiateren min ser det som et godt tegn, et tegn på at jeg holder ut. Men jeg ser det heller som det det er: En siste krampetrekning, idet jeg mobiliserer de siste kreftene og gjør et forsøk på å vende tilbake til livet. Men det går ikke. Det går ikke, og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre... Doper meg ned de dagene jeg MÅ være hjemme, fordi jeg er så forvirra, eller for sliten. Utover det tør jeg ikke være hjemme, for da vet jeg at jeg ender med ny intox. Har fortalt alt dette, og han sitter bare der og ser på meg og anklager meg for å ikke samarbeide. Har ikke krefter. Ikke mer overskudd. Orker ikke terapi. Vil være i fred, vil sove, vil hvile, vil medisinene skal fjerne all smerten. Kjære Gud, nå må det snart være over, dette livet du har gitt meg! For nå orker jeg ikke mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ulva..hei..jeg sliter sjøl..ble fratatt Cipramilen som var det eneste som funka for meg mot sosial angst og depresjon. Nå får jeg bare Lamictal i lav dose..(må trappe opp forsiktig pga bivirkninger). I mellomtiden har jeg fått DEN depresjonen..og ekstreme problemer med sultfølelse når det gjelder anoreksien. Er på grensa til utholdelig..så vurderer å legge meg inn imorgen etter psykens anbefaling. Her går det bare nedover..raskt..medisiner er no herk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

Håper medisinene hjelper når du går opp i dose og sånt...Forferdelig om du hadde dødd.. Jeg hater når folk dør tidlig.. Så håper du får bedre........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rufsetufse

Hva er så vanskelig i livet ditt som gjør at du bare ønsker å dø?

Tenk på at om du tar livet ditt nå, går du glipp av hva som ville ha skjedd i livet ditt om f.eks 3 år. Kanskje ting da har blitt helt bra, kanskje har livet forandret seg fullstendig for deg.

Selv om livet er svart nå, kan det snu og det fortere enn du aner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæreste ulva, og alle dere andre i samme situasjon. Det er forferdelig å lese at du får så liten støtte av behandleren din,og at du sitter der så alene med dine tanker. Jeg er ganske "syk" selv,har gått til psykolog i over et år,brukt medesiner og venter nå på psykomotorisk behandling, så det er vel ikke så mye hjelp jeg kan gi deg annet en rådet om å prøve å samle krefter til å få byttet behandler. Har du ingen å prate med så prøv chattekanaler på internett. I allefall får du skravlet litt anonymt og kanskje "glemt" ditt triste en stakket stund. Vi trenger alle noen positive innslag i hverdagen vår og enkelte ganger bør vi ta tak i alt vi kan få.Jeg håper det gir deg litt gode følelser ulva,å vite at det er mange rundt deg som føler med deg og håper du har kreftene til å kjempe mot dette onde. Lykke til kjære du. k33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære ulva! Du må orke litt mer. Du er bare nødt! Du har barn, ikke sant? Ta dem som gisler i hodet ditt hver gang impulsene truer med å ta overhånd. Det er jævli, men tenk på dem - hele tiden. Tenk om du ikke var der? Hvem skulle holdt om dem, som bare en mor kan gjøre, da?

Det er vanskelig å formidle til terapeutene hva man tenker og hvordan man har det, når man har det slik du har det nå. Det vet jeg av erfaring.

Kjære deg! Hold ut litt til, så får kanskje medisinen sjangs til å virke?

Skriv heller gørra av deg her inne hver gang det røyner.

Tenker på deg - føler så inderlig den smerten du har nå.

*Lange beroligende klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ulva..hei..jeg sliter sjøl..ble fratatt Cipramilen som var det eneste som funka for meg mot sosial angst og depresjon. Nå får jeg bare Lamictal i lav dose..(må trappe opp forsiktig pga bivirkninger). I mellomtiden har jeg fått DEN depresjonen..og ekstreme problemer med sultfølelse når det gjelder anoreksien. Er på grensa til utholdelig..så vurderer å legge meg inn imorgen etter psykens anbefaling. Her går det bare nedover..raskt..medisiner er no herk!

Hvorfor tok seponerte de cipramilen når den fungerte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi jeg ble hypoman/manisk av den sier psykiateren.

Uffda. Det var leit å høre. Kanskje innleggelse kan være et pust i bakken akkurat nå?

*Sender deg en laaang klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda. Det var leit å høre. Kanskje innleggelse kan være et pust i bakken akkurat nå?

*Sender deg en laaang klem*

heisann Theos..jeg hadde pakka og var klar for innlegging, men ombestemte meg i siste lita. Orka ikke tanken på å traske rundt der oppe..tenker jo like mye der..og har mindre å ta meg til der oxo. Men har muligheten åpen dersom jeg ombestemmer meg igjen.

Trives best hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann Theos..jeg hadde pakka og var klar for innlegging, men ombestemte meg i siste lita. Orka ikke tanken på å traske rundt der oppe..tenker jo like mye der..og har mindre å ta meg til der oxo. Men har muligheten åpen dersom jeg ombestemmer meg igjen.

Trives best hjemme :)

Krysser fingrene for deg! Håper det ordner seg, og at du kan være hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...