Gå til innhold

er glad og lettet nå, sto imot s.skad


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

Jeg vet ikke hva denne uroen som kribler rundt i meg er, men særlig behagelig er den nå ikke. La meg tidlig i kveld og prøvde sove, men ikke lett når uroen raser rundt og gjør meg anspent og redd og nervøs.... Så kom slike tanker som har fått meg til å skjære meg før... Tanker og bilder der jeg ser for meg selv skade meg, og blir fristet av roen som følger med det.. Men jeg prøvde å puste langsynt og dypt, var nesten på nippet til å bli tungpusten av uroen..... Det hjalp litt, men ikke så mye..Tankene var der jo.. Plagsomt.. Men nå har det vært sååå lenge siden jeg skadet meg, så jeg er sikker på jeg ville sett på det som et stort nederlag om jeg hadde gjort det! Jeg VIL IKKE skade meg mer nå......

Jeg tok en beroligende tablett og det hjalp mot uroen.. Jeg fikk sove og sto imot selvskadingen.. Er kjempeglad for det!!!

For meg er det ok løsning og ta en beroligende tablett når uroen er der og jeg er nær å selvskade..... Det er jo en elendig løsning for de som tar overdoser og slikt.. Men for meg fungerer det bra...

Dessverre våknet jeg etter bare 5 timer og hele natta er her, men trangen til å selvskade er heldigvis ikke så stor nå.. Er trøtt, men urolig og hyper.. Får prøve å gjøre noe nyttig,litt husarbeid kanskje..

Men mest av alt ønsker jeg at jeg fikk sove litt til.. Er så kjip denne uroen.. Skjønner ikke hva den er heller.....Vil at den skal gå bort.. Men er kjempeglad for at jeg ikke skadet meg:)

klemz.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke godt bare å få skrevet dette ned, trrrish? De mange innleggene er nok en form for selvterapi, tror jeg. Så fortsett med det, du. Ønsker deg lykke til, ser du sliter. (Ja, vi er flere...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...