Gå til innhold

rister og pusten går i hundre,...


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

Åh blir så frustrert av denne uroen!! Prøvde å legge meg i sengen og hvile litt siden jeg bare hadde sovet 5 timer, men det nytter jo ikke.. Blir bare liggende og vri meg og er helt anspent.. så plutselig går pusten i hundre og jeg rister i armer og bein!..... Hvorfor er det sånn??

Jeg er glad han psyk. sendte ny time i posten, det skal bli godt å få noen å snakke med om dette.. blir så fortvilet.. skulle ønske mamma var her til å trøste meg.... Men hun er ikke det, og ingen gutter kan trøste meg heller, for jeg orker ikke bli tatt på å dele seng med dem... det er greit når jeg er full, men ikke ellers, det er så ekkelt, sist jeg tok med en hjem fra byen fikk jeg noia da jeg våkna med en fyr i samme seng, hehe, jeg stakk inn på gjesterommet og låste meg inn der til han gikk jeg ..hehe..huff........

Vil ha trøst og nærhet,men takler det bare ikke, må være for meg selv....

*tulling*

unnskyld for alle innleggene,har jo skrevet minst 5-6 stk bare ikveld....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

drops1365380397

For meg høres dette ut som om du er bipolar. Bipolare skal ikke ha monoterapi med antidep. Fontex (Fluoxetin) har vel og vist seg å være en av SSRI'ene som er spesielt egnet til å utløse maniske/hypomane episoder, ev. cycling eller mixed. Hvis så er tilfelle skulle du vel hatt en stemningsstab. i tillegg? Var ikke moren din bipolar?

Hold ut.

*Cyber trøst* fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

For meg høres dette ut som om du er bipolar. Bipolare skal ikke ha monoterapi med antidep. Fontex (Fluoxetin) har vel og vist seg å være en av SSRI'ene som er spesielt egnet til å utløse maniske/hypomane episoder, ev. cycling eller mixed. Hvis så er tilfelle skulle du vel hatt en stemningsstab. i tillegg? Var ikke moren din bipolar?

Hold ut.

*Cyber trøst* fra

Takk for svar og trøst. =)

Men ble litt forvirra. Det er vel ikke mye som tyder på at jeg er bipolar?? (Men ja mamma var det. men vi er heeeelt forskjellige..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drops1365380397

Takk for svar og trøst. =)

Men ble litt forvirra. Det er vel ikke mye som tyder på at jeg er bipolar?? (Men ja mamma var det. men vi er heeeelt forskjellige..)

Jeg er ikke profesjonell, men har lest Litt. Hvis man er bipolar og får mono-terapi med antidep KAN dette trigge maniske/hypomaniske episoder, eller hurtige svingninger hos NOEN pasienter. Om du passer inn i en slik beskrivelse kan selvfølgelig ikke jeg uttale meg om, det er opp til deg og din psykiater å finne ut av.

Mye tyder på at det er arvelige faktorer med i bildet når det gjelder bipolar affeksjons lidelse, pluss selvfølgelig miljømessige faktorer ved det å vokse opp med bipolare foreldre. Så man kan vel ikke akkurat utelukke muligheten for at du har en eller annen bipolar variant.

Jeg har lest mye av det som er skrevet her på DOL, blant annet dine innlegg. Kjenner meg igjen i mye av det du skriver, men alle bipolare har sin egen variant av lidelsen. Hvert tilfelle er unikt.

Med riktig diagnose og medisinering kan livet bli helt topp!!! (Håper og tror jeg).

Jeg er også totaaaaaalt forskjellig fra mine foreldre og nærmeste slekt, men......

Og, den om at du lider av SORG var temmelig drøy. (Det også muligens, men er vel neppe kjernen i problemet).

Jeg ønsker meg en bipolar psykiater til Jul, gjerne en meds guru. Nok om meg.

Fortsatt God Helg, og lykke til hos psykiateren, ingen grunn til forvirring;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

Jeg er ikke profesjonell, men har lest Litt. Hvis man er bipolar og får mono-terapi med antidep KAN dette trigge maniske/hypomaniske episoder, eller hurtige svingninger hos NOEN pasienter. Om du passer inn i en slik beskrivelse kan selvfølgelig ikke jeg uttale meg om, det er opp til deg og din psykiater å finne ut av.

Mye tyder på at det er arvelige faktorer med i bildet når det gjelder bipolar affeksjons lidelse, pluss selvfølgelig miljømessige faktorer ved det å vokse opp med bipolare foreldre. Så man kan vel ikke akkurat utelukke muligheten for at du har en eller annen bipolar variant.

Jeg har lest mye av det som er skrevet her på DOL, blant annet dine innlegg. Kjenner meg igjen i mye av det du skriver, men alle bipolare har sin egen variant av lidelsen. Hvert tilfelle er unikt.

Med riktig diagnose og medisinering kan livet bli helt topp!!! (Håper og tror jeg).

Jeg er også totaaaaaalt forskjellig fra mine foreldre og nærmeste slekt, men......

Og, den om at du lider av SORG var temmelig drøy. (Det også muligens, men er vel neppe kjernen i problemet).

Jeg ønsker meg en bipolar psykiater til Jul, gjerne en meds guru. Nok om meg.

Fortsatt God Helg, og lykke til hos psykiateren, ingen grunn til forvirring;)

Hei, jeg er også helt enig i at den med SORG er ganske drøy!.... Men nå siter han i saksa, hehe, og han vil bli tvunget til å forklare meg nærmere hva som feiler meg... FORDI..hihihi...., jeg har skrevet ut innlegg fra fagpersoner på DOL der de skriver at SSRI er bra for de som trenger behandling for sorgreaksjoner.... Mens min psykiater sist uttalte at Fontex (som er SSRI) egentlig er beregnet for andre sykdommer enn jeg har. Så da mener han vel ikke at sorg er grunnproblemet da HAAHAHA:......caught ya:p

Så nå får'n forteller hva som er gæli ass...så det så...

Men det er veldig kjempevanskelig å si om jeg er noe bipolar2, eller borderline eller om jeg rett og slett bare fikk problemer pga ting som har skjedd i livet + er av naturlig veeldig følelsesfull uten at det er verken borderline eller bipolar, som det virker som min psykiater tror eller. Nei,vanskelig detta! Har greid å handle og møtt venner,vært sosial og vasket og ryddet og stase meg opp til fest på en gang nå! Så livet er flott!! Kos deg videre, tusen takk for svarene og at du prøver å hjelpe!! Blir glad det finnes hjelpsomme mennesker i verden!! :) klem klem klem fra,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drops1365380397

Hei, jeg er også helt enig i at den med SORG er ganske drøy!.... Men nå siter han i saksa, hehe, og han vil bli tvunget til å forklare meg nærmere hva som feiler meg... FORDI..hihihi...., jeg har skrevet ut innlegg fra fagpersoner på DOL der de skriver at SSRI er bra for de som trenger behandling for sorgreaksjoner.... Mens min psykiater sist uttalte at Fontex (som er SSRI) egentlig er beregnet for andre sykdommer enn jeg har. Så da mener han vel ikke at sorg er grunnproblemet da HAAHAHA:......caught ya:p

Så nå får'n forteller hva som er gæli ass...så det så...

Men det er veldig kjempevanskelig å si om jeg er noe bipolar2, eller borderline eller om jeg rett og slett bare fikk problemer pga ting som har skjedd i livet + er av naturlig veeldig følelsesfull uten at det er verken borderline eller bipolar, som det virker som min psykiater tror eller. Nei,vanskelig detta! Har greid å handle og møtt venner,vært sosial og vasket og ryddet og stase meg opp til fest på en gang nå! Så livet er flott!! Kos deg videre, tusen takk for svarene og at du prøver å hjelpe!! Blir glad det finnes hjelpsomme mennesker i verden!! :) klem klem klem fra,

Takker for klemmer og klemmer tilbake. Ha en fet kveld;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...