Gå til innhold

Cipramil


Gjest piri

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

martine1365379969

det er veldig individuelt faktisk. Eg gjekk på cipramil i eit års tid. då slutta den å funke. Gjekk på 20mg. Bytta så over til fontex, som hjelp meg mykje betre! Men har auka no til 40mg.. men, det går ann å spørre legen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du Cipramil i _tillegg_ til Seroxat og Fontex, eller i stedet for?

Å bruke flere SSRIs (både Cipramil, Fontex og Seroxat tilhører denne gruppa) samtidig har jeg aldri hørt om. Cipramil virker imidlertid omtrent på samme måten som Seroxat. Likevel er det individuelt hva som virker best. Det kan virke like godt, bedre eller mindre..

Om ikke Fontex og Seroxat virker kan det kanskje være verd et forsøk med Cipramil, men det er også mulig du trenger en helt anna type antidepressivum..

Spør legen.

Hvordan har du det?

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest picasso

Tenker du Cipramil i _tillegg_ til Seroxat og Fontex, eller i stedet for?

Å bruke flere SSRIs (både Cipramil, Fontex og Seroxat tilhører denne gruppa) samtidig har jeg aldri hørt om. Cipramil virker imidlertid omtrent på samme måten som Seroxat. Likevel er det individuelt hva som virker best. Det kan virke like godt, bedre eller mindre..

Om ikke Fontex og Seroxat virker kan det kanskje være verd et forsøk med Cipramil, men det er også mulig du trenger en helt anna type antidepressivum..

Spør legen.

Hvordan har du det?

Lykke til!

Takk for svar, og for at du spurte... Jeg har det ok, bare ok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trientali

jeg har det omvendt, prøvd cipramil og fontex uten at det hjalp noe særlig, så skal jeg prøve seroxat. det er vel veldig individuelt hva som fungerer på oss.

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...