Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her klikker jeg meg inn på meldinger for å tjuvtikke på andres meldinger...så var det meldign til meg fra SOLSIKKE :-D *mindre sjokkert*

Satt faktisk akuratt og skrev et kort til henne, men krøllet det igjen. Tenkte på å ringe henne i morgen :)

Men slik har jeg tenkt frem og tilbake helt siden den dagen :-D

Vil så gjerne høre hvordan hun har det, men det føltes så dumt og skrive navnet og adressen min på kortet hennes... så det blir nok at jeg ringer ja....om jeg gjør no....

Skal se om jeg ikke får det til i morgen ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78686-taj-mahal/#findComment-408279
Del på andre sider

Her klikker jeg meg inn på meldinger for å tjuvtikke på andres meldinger...så var det meldign til meg fra SOLSIKKE :-D *mindre sjokkert*

Satt faktisk akuratt og skrev et kort til henne, men krøllet det igjen. Tenkte på å ringe henne i morgen :)

Men slik har jeg tenkt frem og tilbake helt siden den dagen :-D

Vil så gjerne høre hvordan hun har det, men det føltes så dumt og skrive navnet og adressen min på kortet hennes... så det blir nok at jeg ringer ja....om jeg gjør no....

Skal se om jeg ikke får det til i morgen ;o)

Positivt overrasket håper jeg:)

Jeg har tenkt mye på deg etter det innlegget ditt skjønner du. Det varmer nemlig at noen bryr seg slik.

Det beste er nok å ringe henne, for da får du garantert svar.

Er veldig spent på hvordan det gikk og hvordan hun tar det at du ringer til henne.

Synes du skal ringe henne i morgen jeg:)

Klem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78686-taj-mahal/#findComment-408289
Del på andre sider

Positivt overrasket håper jeg:)

Jeg har tenkt mye på deg etter det innlegget ditt skjønner du. Det varmer nemlig at noen bryr seg slik.

Det beste er nok å ringe henne, for da får du garantert svar.

Er veldig spent på hvordan det gikk og hvordan hun tar det at du ringer til henne.

Synes du skal ringe henne i morgen jeg:)

Klem fra meg

Ja, da har vi begge tenkt på denne gamle søte damen :)

Var på nippet til og ringe i 21:30 tiden i kveld, men tenkte at gamle damer muligens har lagt seg da :)

Tror kanskje hun har snublet i teppekanten eller no og brukket lårbenet....for det skjer veldig ofte med de eldre. Håper det ikke var noe værre i alle fall.

Så får jeg bare håpe at hun ikke snubbler i noen teppekant når jeg ringer ;o)

Skal informere deg etterpå jeg Solsikke :)

*ReKlem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78686-taj-mahal/#findComment-408299
Del på andre sider

Ja, da har vi begge tenkt på denne gamle søte damen :)

Var på nippet til og ringe i 21:30 tiden i kveld, men tenkte at gamle damer muligens har lagt seg da :)

Tror kanskje hun har snublet i teppekanten eller no og brukket lårbenet....for det skjer veldig ofte med de eldre. Håper det ikke var noe værre i alle fall.

Så får jeg bare håpe at hun ikke snubbler i noen teppekant når jeg ringer ;o)

Skal informere deg etterpå jeg Solsikke :)

*ReKlem*

Ja det er nok lurt å vente til om formiddagen:) Utrolig flott at du engasjerer deg.

Og jeg venter i spenning på referat:)

Har selv både en gammel svigerfar og to gamle bestemødre hvor slikt kunne ha skjedd. Kanskje derfor det er lett for meg å sette meg inn i situasjonen som pårørende.

Ring du Taj:)

Håper du får en riktig fin natt og en strålende lørdag.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78686-taj-mahal/#findComment-408344
Del på andre sider

Ja det er nok lurt å vente til om formiddagen:) Utrolig flott at du engasjerer deg.

Og jeg venter i spenning på referat:)

Har selv både en gammel svigerfar og to gamle bestemødre hvor slikt kunne ha skjedd. Kanskje derfor det er lett for meg å sette meg inn i situasjonen som pårørende.

Ring du Taj:)

Håper du får en riktig fin natt og en strålende lørdag.

Klem fra

Så var det gjort :)

Telefonen ringte så lenge at det var nummeret før det ikke var mer ringetone igjen. Men da løftet den gamle damen av røret og sa halo :)

Forklarte hvem jeg var og at jeg bare ville høre om hun hadde det bra. Jeg har det bra nå jeg, sa hun :)

Ikke så lett og ikke vite, sa jeg og fortalte at jeg hadde tenkt endel på henne. Fint at man kan tenke på hverandre, sa hun og la til at hun hadde det bra, nok engang :)

Håper du fikk fort hjelp, sa jeg. Takk, jeg har det bra....var det som kom igjen :-D

Det var godt, sa jeg og ønsket henne en fin dag :)

Ha det bra ja sa hun *s*

Så nå slipper vi og tenke mer på det ;o)

:-D

Hilsen en lettet og glad

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78686-taj-mahal/#findComment-408711
Del på andre sider

Annonse

Så var det gjort :)

Telefonen ringte så lenge at det var nummeret før det ikke var mer ringetone igjen. Men da løftet den gamle damen av røret og sa halo :)

Forklarte hvem jeg var og at jeg bare ville høre om hun hadde det bra. Jeg har det bra nå jeg, sa hun :)

Ikke så lett og ikke vite, sa jeg og fortalte at jeg hadde tenkt endel på henne. Fint at man kan tenke på hverandre, sa hun og la til at hun hadde det bra, nok engang :)

Håper du fikk fort hjelp, sa jeg. Takk, jeg har det bra....var det som kom igjen :-D

Det var godt, sa jeg og ønsket henne en fin dag :)

Ha det bra ja sa hun *s*

Så nå slipper vi og tenke mer på det ;o)

:-D

Hilsen en lettet og glad

Så godt da:) Og bra at du ga meg referat også*s*

Ser du det var ikke så farli likevel og du er sikkert noen tonn lettere nå :)

Håper du får en fortsatt fin lørdagskveld.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78686-taj-mahal/#findComment-409162
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...