Gå til innhold

FU: har du anmeldt overgriperen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

gnaffel-laffel

Og jeg beundrer dem som faktisk svarer på denne FU'en. Er ikke det litt personlig, eller?

Tenkte egentlig ikke på at det kanskje var litt personlig...men synes det virker så modig å gjøre det...så det var derfor jeg spurte. Var ikke meningen å grave eller noe...ville bare høre hvor vanlig det var...

Vennelig hilsen

Skikkelig modig gjort!

Jeg bare lurte på om det var mange som hadde gjort det. Var ikke meningen å grave, altså....beklager hvis det virket sånn...

Helt greit gnaffel!

Eg bare lurte på hva eg egentlig svarte på eg :)

Har allerede skrevet at eg har anmeldt her flere ganger før, så det gjor meg ingenting å svare.

Anmeldte en 10 år gammel sak da - så eg vil bare si at det er ikkje for seint, selv om det har gått noen år. Trenger ikkje være umulig heller. Ingen av oss aner jo hva politiet måtte ha om "han/hun/de" i registeret sitt fra før heller....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...