Gå til innhold

Solsikke eller noen andre??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ikke Solsikke, så hvordan skulle jeg vite at du ville ha svar... Hvordan det fungerer? Du leser et innlegg, svarer, leser ett til, svarer... Eller skriver et helt nytt på det forum du måtte ønske. Det er ikke alle mine innlegg som blir besvart, heller. Men jeg griner da ikke for det.

Annonse

Jeg er ikke Solsikke, så hvordan skulle jeg vite at du ville ha svar... Hvordan det fungerer? Du leser et innlegg, svarer, leser ett til, svarer... Eller skriver et helt nytt på det forum du måtte ønske. Det er ikke alle mine innlegg som blir besvart, heller. Men jeg griner da ikke for det.

Skjønte det nå i denne tråden.svare,lese og svare igjen :))

Takk skal du ha :))

Er ikke det da,ville bare vite hvordan det fungerte :))

Ble litt forvirret med det systemet.

Takk for at du svarte :))

Nei alt kommer ikke etter hverandre. Men når trådene blir lange, mister i alle fall jeg helt kontrollen og oversikten. Og jeg har vært her siden i 98.

Nei alt kommer ikke etter hverandre. Men når trådene blir lange, mister i alle fall jeg helt kontrollen og oversikten. Og jeg har vært her siden i 98.

Oii,så lenge??

Kommer nok inn i det etterhvert :))

Artig måte å snakke med andre på også da,sant?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...