Gå til innhold

God natt alle dolere :)

Anbefalte innlegg

Jeg registrerer at noen synes det er viktig å informere dol'erne om når man står opp om morgenen og når man går til sengs. Selv oppfatter jeg det som gnål, og synes det er litt vel sykelig - derfor svarer jeg ikke.

Så du synes det er gnål? Og jeg som bare vil være hyggelig. Hmmmmm

:D

Fortsetter under...

Så du synes det er gnål? Og jeg som bare vil være hyggelig. Hmmmmm

:D

Dine motiver er sikkert helt greie de ...

For min del sier jeg godmorgen eller godnatt når jeg besøker folk, ringer til noen - evt. en eller annen sjelden gang er på chat - det kjennes helt søkt å rase på en diskusjonsgruppe på morgenen for å hilse til alle på dol.

Men det er nå bare meg ...

Gretters det :) - Men det er noen her som svarer noen men ikke andre, greit man har venner etc her, men Solsikke er jo en "kjent" dame her med mange venner. Men det virker ikke sånn på svarene hun (ikke) får på sine innlegg. Det plager ikke Solsikke, og ikke meg _egentlig_, men syns det blir for dumt! :)

Men nok om denne saken!

Jeg gjør som jeg føler for - jeg svarer der hvor det passer meg. Hvis noen føler seg såret fordi de ikke får svar fra meg, så tror jeg nok de har et lite problem.

Dine motiver er sikkert helt greie de ...

For min del sier jeg godmorgen eller godnatt når jeg besøker folk, ringer til noen - evt. en eller annen sjelden gang er på chat - det kjennes helt søkt å rase på en diskusjonsgruppe på morgenen for å hilse til alle på dol.

Men det er nå bare meg ...

Hehehe, det skjønner jeg veldig godt:)

Men når jeg likevel sitter her, etter at frokosten er fortært og røyker min første røyk og inntar mitt første glass med pepsi max, så hvorfor ikke være hyggelig?

Tror ikke akkurat det blir noen vane da men :D

Håper du får en fortsatt fin søndag foresten.

Hehehe, det skjønner jeg veldig godt:)

Men når jeg likevel sitter her, etter at frokosten er fortært og røyker min første røyk og inntar mitt første glass med pepsi max, så hvorfor ikke være hyggelig?

Tror ikke akkurat det blir noen vane da men :D

Håper du får en fortsatt fin søndag foresten.

Du óg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...