Gjest firebird Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 takk så mye for alle svar - det varmer langt inn i hjerterota! Nå har det seg sånn at det ikke er tilgang på internett i fengselet , men jeg er hjemme på perm nå , og har pc med internett hjemme. I fengselet har vi pc , men muligheten til å gå inn på e -post/nettet er ikke til stedet. Helt ok det, egentlig. Tror ikke at det hadde blitt særlig greit med ørten fanger susende rundt inne på nettet med alle slags syke og rare tanker i hodet.... Men - når jeg er hjemme , er det veldig fint å kunne logge seg på her på dol - jeg får mer hjelp her enn jeg ellers gjør. Så dagene på perm er gull verdt i så måte. Forresten så er jeg snart ferdig - skal ut om ca 5 mnd. Gleder meg og gruer meg. Må møte alle spøkelsene og følelsene på egen hånd da. heldigvis har jeg en utrolig god venninne på stedet jeg skal bosette meg i. Dessuten har jeg nettopp kontaktet smi der og er registrert som bruker. Jeg tror ting kan bli bra etterhvert, bare jeg får begynt å bearbeide disse opplevelsene. Greide faktisk å fortelle moren min om en ting jeg ikke har greid å si , selv om jeg har tenkt på det i mange år nå. Ordene har liksom sittet fast et sted i halsen. Men nå greide jeg det , og moren min tok det med fatning -hvis det går an å si det på den måten. Ting går altså framover , sakte men sikkert. Er bare så livredd for å bli dårlig igjen - suicidal, selvdestruktiv, sinna...vet ikke om jeg klarer å ta det en gang til. Og familien min har gjennomgått nok på grunn av meg - og på grunn av den drittsekken som ikke bare forgrep seg på meg, men på flere andre.... Jeg vil ikke forbli et offer som ikke greier å reise meg igjen - da har jo HAN vunnet , fått det som han ville , mens jeg har tapt. Ikke søren om det skal bli sånn. Jeg håper dere alle en dag vil bli sterkere, greie å stå på egne bein , stå i de vonde følelsene. Ønsker dere alt godt , og nok en gang - tusen takk for varmende ord. Stor klem og )) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78793-takk-til-alle-fra-firebird/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.