Gå til innhold

Er ikke min psykiater FLOTT!!!:)


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

TENK DET; selv om jeg stormet ut fra poliklinikken,smelte igjen døra og sa jeg aldri ville returnere!!!!!!!!! Og han sendte nye timer i posten likevel, men jeg ringte og sa jeg kom ikke tilbake. SÅ går det en nok tid og han sender brev og sier han har gitt meg ny time, akkurat i tide til jeg får noen å snakke med etter en natt jeg var SÅ urolig og det var ekkelt, så blir det kjempebra igjen, hjalp masse å få snakke med han!! Og han ble så glad for min vegne at Fontex virket for meg og han synes jeg skal fortsette på den nå! Han sa at den egentlig brukes for andre sykdommer enn jeg har, men at den kunne være "verdt et forsøk" om vi hadde tenkt i de baner (jeg måtte jo på egen hånd gå til fastlege og trygle og be om å få prøve antidepp så jeg kunne få lidring jeg!!!), men nå var det flott at den virket for meg! Så jeg kunne fortsette med det! Men også skulle jeg tilbake til han og ha samtaler for det ville være så bra for meg på SIKT!!!! For han var eksperten og vitsen med behandlingen var opp til han å avgjøre!! Så han er helt PERFEKT for meg!!!!!!! Han er så snill og flink!! Tenk det, så heldig jeg har som får den gode hjelpen!!!! Er kjempeglad:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott! Der kan du se - ting ordner seg. De fleste terapeuter er også mennesker (..men ikke alle) :-)

Han høres veldig flink ut!! Det er viktig at de står på litt, selv om vi virker litt avvisende!!

Kjempebra at du delte denne opplevelsen!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...