lalali Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Jeg skal flytte sammen med kjæresten om noen uker. Jeg gleder meg veldig, men er samtidig livende redd for hvordan dette skal gå. Det er utrolig spennende og det blir interessant å se om vi klarer å takle alle problemene som følger. Nå har jeg virkelig tro på at dette skal fungere, da vi har vært igjennom så utrolig mye sammen allerede og klart å løse problemene som har dukket opp. Men så er det slik at jeg sliter for tiden. Jeg våkner om natten av mareritt, har ofte flashbacks og fungerer dårlig seksuelt sammen med kjæresten min. Han føler seg avvist, samtidig som han er bekymret for meg. Så i går foreslo han at jeg kontaktet en lege og blir henvist til videre til noen som kan hjelpe meg litt på vei, da vi ikke selv vet i hvilken ende vi skal starte for at alle disse vonde følelsene skal forsvinne. Som alltid, når noen foreslår dette, så nektet jeg. Men han sa at om jeg ikke ville gjøre det for meg selv, så kunne jeg i alle fall gjøre det for forholdet vårt. Da kunne jeg jo ikke si nei. Det ville vært det samme som å si at "beklager, men forholdet vårt er ikke verdt det". Så jeg lovte at så snart vi har flyttet, så kontakter jeg fastlegen min. Og nå angrer jeg så veldig... Jeg vil ikke snakke med noen om det, ingen, aldri! Jeg kaster opp bare av tanken, men jeg vet at nå som jeg lovte han, så vil han presse meg på dette. Så vondt... Vil ikke... Kan ikke snakke om det... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78800-jeg-har-gjort-noe-utrolig-dumt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
huufsa Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Selv om du søker hjelp, er det ikke sikkert du trenger å detaljforklare overgrep o.l... - det har ikke jeg måttet gjøre der jeg går nå. Dette er et løp du må styre selv, og passer ikke det for psyk, så bytt h*n ut... (det har jeg gjort) Skriv masse her også, lalali... - når du har vent deg litt til det, så blir det lettere og lettere! Bruk oss som er her inne, til å hjelpe deg og sette ord på det vonde som bør få 'komme ut'... Ønsker deg masse lykke til! *klem* [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78800-jeg-har-gjort-noe-utrolig-dumt/#findComment-408907 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.