isok Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Hei, Da jeg var 16-17år fikk jeg en slags fettkul bak, nederst i nakken. Jeg hadde ellers vært plaget med mye kviser i noen år og i forbindelse med dene kulen kom det ei kvise. Da jeg forsøkte å klemme den ut (hadde teken på dette etterhvert) så tømte fettkulen seg også. Siden etterlot den seg et søkk i huden som bare delvis grodde igjen. Kulen fylte seg fort igjen. Hvis jeg senere har trykket på den så kommer det forsatt noe ut. Det lukter ikke godt. Men jeg har latt den være. Nå er jeg førti og i det siste har jeg merket at kulen har blitt 'løsere'. Den tømmer seg lettere. Men fyller seg fortsatt fort igjen. Mitt spørsmål er: Er det noe jeg kan gjøre for å få den til å gro igjen eller, aller helst, tømme den for godt? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78840-fettkul/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.