Gå til innhold

Er dette et slags overgrep?

Anbefalte innlegg

Gjest anonym akkurat nå

Hei alle sammen. Jeg har brukt dol over en lang periode nå, og derfor er det noen i RL som vet hvem jeg er her inne. Velger derfor å ikke bruke nicket mitt nå, håper dere forstår det.

I går var jeg og to kamerater ute en liten tur på byen.Han ene var jeg sammen med for en del år siden, men nå er vi bare venner alle tre. Kvelden var veldig fin, stille og rolig - vi snakka masse og hadde det koselig. Jeg hadde vært litt sliten hele dagen, så jeg drakk ikke på langt nær så mye som de andre to. Vi delte en taxi hjem alle tre, og vi hadde avtalt at jeg skulle sove over hos han ene, altså den gamle xen. Bor et godt stykke unna de andre, de bor nærmere byen, jeg hadde ikke råd til så lang tur med taxi, og jeg har jo sovet der før og det har gått veldig bra.

Før vi hadde kommet oss inn, begynte han å si at han hadde hatt så lyst på meg hele kvelden og at han gleda seg voldsomt til det som skulle skje nå. Jeg så bare rart på han, smilte og sa at det ikke kom til å skje noe som helst. Han fortsatte og mase, men jeg trodde jeg hadde forklart at jeg ikke ville noe. Kanskje er det jeg som er sær, men jeg vil at sånne ting skal skje med en jeg er sammen med, har ikke behov for å ha sex med vennene mine. Vi la oss etter en liten stund, jeg la meg på soverommet hans som jeg pleier. Fullt utrustet med pysj og det hele, slik jeg alltid sover. Han fortsatte og mase og mase, til slutt ble jeg irritert og sa at dette gidder jeg ikke, slutter du ikke nå så stikker jeg. Han sa at han ikke ville jeg skulle gå, og jeg trodde at NÅ har han vel skjønt det. Men nei da, nå ble han voldsom, la seg oppå meg og pustet ekkel fylleånde i ansiktet mitt og sa at han ikke kunne styre seg, han bare MÅTTE. Hvorpå han rev av meg klærne og satte i gang. Jeg gråt og skrek og sa at jeg ikke ville, men han fortsatte lenge. Har ikke følt meg så jævlig noen gang. Etter en halv times tid sluttet han bare, sa unnskyld og et elller annet dumt som "jeg trodde jo du ville og".

Jeg hadde ikke lagt opp til noe, jeg SA jo at jeg ikke ville noe. Jeg klarte ikke å dra hjem etter dette, bare gråt til jeg sovna. I dag oppførte hans seg som om ikke noe hadde skjedd.

Er det jeg som overdriver dette, kanskje det bare er en bagatell, men det føles ikke akkurat sånn.

Noen som har noen tips om hva jeg skal gjøre nå? For jeg vet seriøst ikke hvordan jeg skal angripe dette. Jeg kan jo ikke bare kutte han ut heller, for da kommer jo folk til å skjønne at noe har skjedd og jeg har ikke noe lyst til å snakke om det.

Alle svar mottas med stor takk. Ha en fin kveld forretsen!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78842-er-dette-et-slags-overgrep/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Det kalles for voldtekt det som du ble utsatt for. Og er klart et overgrep.

Ta kontakt med DIXI eller et annet støttesenter i nærheten av der som du bor. Så du får noen å snakke med om dette, som vet hva det dreier seg om. Det er viktig, du må ikke gå å bære på dette i stillhet. Eller skriv her under et eller annet nick.

Du skal ikke skamme deg over det som skjedde. Det er hans skam, hans skyld, hans feil. Det var han som gjorde dette mot deg. Du må ikke sitte å føle skyld for det.

En voldtektsmann er det han er, og du bør unngå han for din egen psykes skyld. Du skal ikke bare glemme det som har skjedd, du må snakke om det, skrive om det, uttrykke det på en eller annen måte. Bearbeide det, ellers kommer det til å tære deg opp.

*varme tanker til deg*

Hilsen

Gjest anonym akkurat nå

Hei.

Det kalles for voldtekt det som du ble utsatt for. Og er klart et overgrep.

Ta kontakt med DIXI eller et annet støttesenter i nærheten av der som du bor. Så du får noen å snakke med om dette, som vet hva det dreier seg om. Det er viktig, du må ikke gå å bære på dette i stillhet. Eller skriv her under et eller annet nick.

Du skal ikke skamme deg over det som skjedde. Det er hans skam, hans skyld, hans feil. Det var han som gjorde dette mot deg. Du må ikke sitte å føle skyld for det.

En voldtektsmann er det han er, og du bør unngå han for din egen psykes skyld. Du skal ikke bare glemme det som har skjedd, du må snakke om det, skrive om det, uttrykke det på en eller annen måte. Bearbeide det, ellers kommer det til å tære deg opp.

*varme tanker til deg*

Hilsen

Tusen takk for det lange svaret ditt, det varmet at du tok deg tid til å skrive alt det!

Mange gode tanker til deg.

Gjest Den lille bjørnen

Det finnes bare ett ord for dette: voldtekt!

Om du føler deg sterk nok til det - jeg vet du har det tungt nå - så må dette anmeldes. Hvem blir den neste han voldtar? Vet ikke hva ellers jeg skal si her, vi kan heller snakke om det "i RL".. hvis du orker. Er glad i deg u know, koste meg så masse i sommer de gangene vi så hverandre! Og dette fortjente du ikke. Er det noe jeg kan gjøre så gi meg et vink - skal gjøre det som står i min makt!

*klemmer uendelig masse*

Gjest anonym akkurat nå

Det finnes bare ett ord for dette: voldtekt!

Om du føler deg sterk nok til det - jeg vet du har det tungt nå - så må dette anmeldes. Hvem blir den neste han voldtar? Vet ikke hva ellers jeg skal si her, vi kan heller snakke om det "i RL".. hvis du orker. Er glad i deg u know, koste meg så masse i sommer de gangene vi så hverandre! Og dette fortjente du ikke. Er det noe jeg kan gjøre så gi meg et vink - skal gjøre det som står i min makt!

*klemmer uendelig masse*

Hei på deg. Tusen takk for svaret ditt. Har det ikke noe godt akkurat nå, vet ikke hvordan jeg skal få bort følelsen heller. Hadde tenkt til å snakke med mamma, men fikk det absolutt ikke til. Hun kjenner han jo veldig godt, er full av lovord. Han er også veldig flink med sønnen min, tar han med i svømmehallen, spiller fotball. I det hele tatt har han alltid stilt opp hundre pst. Så hvorfor bli drittsekk sånn helt plutselig? Jeg skjønner det ikke.

Stikker inn på nattprat nå, så snakkes vi. Godt at noen jeg kjenner vet hva som har skjedd. Jeg kommer ikke til å anmelde det, tror ikke det hvertfall, det blir vanskelig og jeg er svak nå, har hatt det jævlig lenge og har nok med å komme meg gjennom dagene. Men det vet du jo alt om selv også.

Mange klemmer!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...