Solsikke Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 God morgen til deg:) Hotmailen er fortsatt nede og jeg blir mer og mer irritert. Dør av nysgjerrighet her. Men regner med det bare er reklamemailer som venter på meg der *ler* Vi hadde glemt å stille klokkene i natt, med det resultatet at kl 10 ringte vekkeklokken:( Sambo skulle bort og hadde satt klokka på 11 for å ikke forsove seg. Han var selvsagt stått opp og vekkeklokka vekket meg. *argh* Nå sitter jeg her å surfer på nettet, mens jeg røyker og drikker cola light. Skulle egentlig ha gjort litt husarbeid, men vet ikke om jeg gidder en gang. Hvordan står det til over fjorden da? Henger ungene rundt deg og maser? Mine spiller data og ser på film, eldstemann var fordufta før jeg sto opp. Vi tastes! Stor klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78919-lillelurven-vennen-min/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.