Gå til innhold

For pågående???


Gjest k33

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. jeg er to dager gammel på denne siden og har med stor interesse lest og skrevet. Et par spørsmål til dere har jeg fått skrevet men jeg har også svart på endel innlegg. Jeg er ingen ekspert på noen områder men syntes det er godt å kanskje kunne hjelpe andre bare ved å vise dem at det er sympati for dem. Hva mener dere alle- blir det masete å svare på innlegg når man kanskje ikke har svarene eller er det godt å få svar og meninger uansett? Hvis jeg tar opp min egen situasjon i enkelte tilfeller så er det ikke forde jeg syntes jeg har det så mye værre enn alle andre men tvertimot forde de skal vite at jeg er et vandlig menneske som dem. Ønsker meninger fra alle som er her inne. Er det fint at man bryr seg eller skal man holde seg unna det man ikke vet så mye om? Klem til alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest calestia

synes alltid det er kjekt med tilbakemeldinger, og andres erfaringer.

det er ikke allr spørsmål det finnes svar på ( au.. nå låter jeg som psykologem nin..)

men ålreit med feedbacl likevel..

faen å jeg skriver nye feil i dag. er jeg koko i huet eller..???

klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er fint med svar, omså det bare er noen som sier: "Jeg forstår hvordan du har det, men har ingen magisk løsning". Så vet man at man blir hørt, i alle fall :)

Men om innlegget mitt er om hvor jeg kan finne Electrolux støvsugere, for eksempel, så kan jo de som ikke vet godt holde kjeft ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For egen del har jeg god nytta av alle svar på de innleggene jeg skriver når jeg er lengst nede. Disse blir som et rop om hjelp, selv om en vet at en egentlig må ta støyten selv. Men det hjelper med rene sympatierklæringer også. Gode råd er alltid velkomment og noen gir deg kritikk (den er som regel veldig godt innpakket da) som kan få deg til å tenke litt annerledes og kanskje bli et aldri så lite puff til å komme på rett kjøl igjen tankemessig.

Så ikke vær redd for å skrive!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Dere mener som jeg selv gjør. At det er innmari godt at noen bruker tid på "lille deg" og ditt problem. Det er en veldig god følelse å få svar på innlegg og det er veldig godt å vite at noen få ord fra deg selv kanskje kan lette litt på formen for noen, hjelpe. Vibrasjonene her inne virker så varme og gode, det er godt vi er til for hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..tror det skal godt gjøres å svare for mye! Setter pris på alle svar jeg får, også de som bare uttrykker sympati og medfølelse. Av og til er det kanskje særlig det man trenger, faktisk :-)

Velkommen her inne - bruker du forumet riktig, tror jeg du vil få like mye glede av det som mange av oss andre brukere. Vi er flere som har skrevet oss gjennom de små timene i de vanskeligste stundene, og derfor kommet gjennom det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...