Gå til innhold

Bechterew og smerte

Anbefalte innlegg

Hei, innledningsvis vil jeg si at jeg savner et forum for revmatisme i doktor online.

Mitt spørsmål: Jeg er passert 50 og har hatt Bechterew siden jeg var 15. Har brukt forskjellige medikamenter i denne tiden, men siste år Brexidol daglig. Har ellers i det siste hatt et forbruk av Paralgin Forte på 100-150 stk pr. år for å få en bedre arbeidsdag uten plagsomme smerter og nedstemthet. Min fastlege vil kutte forbruket av det siste noe jeg vegrer meg for. Vil gjerne ha et råd fra en utenforstående på hvilket onde jeg bør velge i min situasjon.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78942-bechterew-og-smerte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Christian Anker, spesialist i allmennmedisin

En Paralgin forte tablett hver annen eller tredje dag er ikke veldig mye med tanke på sykdommen du sliter med, men det er likevel ønskelig å begrense forbruket i den grad det er mulig. Her finnes intet fasitsvar. Hva som er riktig for deg, er nok du og legen din de nærmeste til å ha meninger om.

Kredittkortet ditt blir ikke belastet for henvendelsen til Doktor Onlines forum om allmennmedisin.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78942-bechterew-og-smerte/#findComment-411674
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...