Gå til innhold

for et hode!


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

mitt altså..

bare rør på meg. Jeg vil spise.. altså selve JEG vil ha mat. Så kanskje jeg spiser litt. Så med ett blir alt galt. med ett j... klikk. Så får jeg vite av de klovnene oppi hodet mitt at jeg ikke kan ete, for jeg blir feit, jeg blir stygg, jeg fortjener det ikke, og jeg trenger oppmerksomhet. og sulter jeg meg ikke må jeg skade meg. sulting lager ikke arr..

så må jeg spy. for tanken er snudd på hodet, jeg skal ikk elenger bli frisk, jeg skal bli sykere, for ingen ser meg når jeg er frisk..

jeg føler meg syk i hodet i dag.

Svart samvittighet for å føle det jeg føler når alt snur seg mot meg. men er det egentlig meg det da?

Jeg synes ikke engang det er pent å være tynn.. men jeg hater underhudsfett.. kvalmt..

Jeg takler ikke dette spise tullet i tillegg til alt det andre, det går liksom i motsatt retning..

Fy som jeg skammer meg.

Hva gjør jeg nå da????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest firebird

Jeg lurer på en ting :

Hva er grunnen til at du ikke fortjener å spise?

For å leve , er en nødt til å glefse i seg føde.

Det virker som at du ikke synes at du fortjener livet , men det gjør du da i aller høyeste grad - det er min mening.

Jeg vet ikke om det hjelper å si så mye for å gjøre ting bedre for deg.

Sender deg derfor noen positive vibber gjennom nettet.

Hold ut, calestia!

Vi er mange som tenker på deg .

Goliane sender klemmer også.

Mange snille hilsninger fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på en ting :

Hva er grunnen til at du ikke fortjener å spise?

For å leve , er en nødt til å glefse i seg føde.

Det virker som at du ikke synes at du fortjener livet , men det gjør du da i aller høyeste grad - det er min mening.

Jeg vet ikke om det hjelper å si så mye for å gjøre ting bedre for deg.

Sender deg derfor noen positive vibber gjennom nettet.

Hold ut, calestia!

Vi er mange som tenker på deg .

Goliane sender klemmer også.

Mange snille hilsninger fra

Henger meg på ord og hilsninger fra firebird.

Bit tenna sammen og stå på calestia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

spis med god samvittighet!! blir du tynnere nå, så knekker du!!*redd* du som lager så gode kaker og bakerverk må da nyte det selv også:) du trenger aldri være redd for å ikke få omsorg og oppmerksomhet.. du som er så morsom og koselig og prater i ett sett om alt og ingenting, du er jo kjempehyggelig å være sammen med, du kan få oppmerksomhet på en positiv måte uten å være syk. men det er sikkert vanskelig uansett..men de vil aldri slutte bry seg om deg..lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...