Gå til innhold

Bare være for meg selv.

Anbefalte innlegg

Orker ikke mere,merker at jeg synker lenger og lenger ned. Orker ikke å tre på masken, orker ikke å spille et teater. Vil bare sperre meg inni skallet mitt for en stund og bare være meg selv.

er det flereder uten som kjenner seg igjen, eller er det bare jeg som er litt merkelig.???

Sender en klem til alle som vil ha, og kunne ha godt av et par klemmer selv

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79013-bare-v%C3%A6re-for-meg-selv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja jeg kjenner meg utrolig godt igjen.vil beskytte meg..vil ikke la noen få muligheten til og gjøre det igjen for jeg vet det.det finnes så mange som kan bruke en,tråkke over grensene.da er det bedre og være alene..ingen kan gjøre noe da..

holder rundt deg og gir den eg god klem som du kan ha så lenge du vil.

tenker på deg..

klemmer fra beib

Hei susi.

Ja, jeg kjenner meg kjempe godt igjen. Har ikke noe lyst til å spille skuespill...likevel så "tvinger" jeg meg selv å gjøre det. Jeg bare må det. Jeg kan ikke stenge meg inne hele tiden, selv om det er det jeg mest har lyst til. Har hatt en del fri i det siste, og leiligheten ser ikke ut. Jeg veit jeg burde vasket og ryddet...men sitter bare å ser på tv eller surfer på internett hele dagene (de dagene jeg har fri). Det går bra når jeg er "ute blant folk" da. Da tar jeg meg sammen, og bra er da det :)

Men jeg skjønner som du ser, veldig godt hvordan du har det. Det beste hadde da vært å slippe å trenge å ha masker, men det er ikke noe mulighet for meg. Hvordan er det for deg? Jeg kan i vertfall ikke bare vise til alle hvordan jeg har det...tror det hadde blitt travelt det også. Men hadde jeg ikke hatt noen grunn til å ha alle maskene, da skulle jeg vært glad da.

Mye rot her, og vet ikke om du skjønte hva jeg mente.

Klem

Jeg har det på samme måten i dag. Så jeg sitter stort sett her foran dataen, hvor ingen kan se tårene mine og ingen kan forlange et smil. Jeg er vel klar for skuespillet igjen i morgen, tenker jeg.

Hvil i dag og hold deg for deg selv litt. Det er lov det og :)

Kjære deg.

Ville bare gi deg noen klemmer jeg.. Vet godt hvordan du har d.. Vi skule ikke hatt d sånn.. "sukk" Men vi skal klare å kjempe oss opp igjen.. Ting Tar Tid.. men det kommer til å bli bedre.. bare man får bearbeidet det som har skjedd osv..

Stå på.

Klemz

ja jeg kjenner meg utrolig godt igjen.vil beskytte meg..vil ikke la noen få muligheten til og gjøre det igjen for jeg vet det.det finnes så mange som kan bruke en,tråkke over grensene.da er det bedre og være alene..ingen kan gjøre noe da..

holder rundt deg og gir den eg god klem som du kan ha så lenge du vil.

tenker på deg..

klemmer fra beib

*klem*

....

hilsen

(Ano)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...