Gå til innhold

Kjære doktor, jeg Problemer med øynene.

Anbefalte innlegg

Hei! jeg har et lite problem,

jeg sitter en god del foran pc'en så og si 7 timer hver dag.

mamma lurer på om at jeg driver med noe stoff, noe som jeg ikke gjør! jeg har sagt at hu må bare ta urinprøve og alt som er for å bevise det, men tilbake til problemet. jeg blir meget rød på øynene, kan dette ha en sammenheng med at jeg ser meget masse på skjermen pga noe slags stråling eller noe ? - eller er det en slags allergi jeg kan ha fått, og hvordan kan jeg få funnet ut dette på best mulig måte!

takk for hjelpen!

Fortsetter under...

Knut-Erik Ånensen, Allmennlege

Til cryzeck

Dette er nok ikke allergi eller stråling direkte, men lengre tids jobbing på pc medfører ofte at man blunker for lite og derav kan tørke ut hornhinnen forbigående. Det tilføres for lite tåreveske.

Det er derfor viktig å ta hyppige pauser! Hvis dette ikke hjelper ta kontakt med lege.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Til cryzeck

Dette er nok ikke allergi eller stråling direkte, men lengre tids jobbing på pc medfører ofte at man blunker for lite og derav kan tørke ut hornhinnen forbigående. Det tilføres for lite tåreveske.

Det er derfor viktig å ta hyppige pauser! Hvis dette ikke hjelper ta kontakt med lege.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

takk skal du ha! =) skal prøve dette og se om dette virker!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...