Gjest usikker gutt på 22 Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Først vil jeg si at geg HAR lest forskjellige steder på nettet om herpes - det er derfor jeg skriver dette, for å være på den sikre siden. For en stund siden, fikk en (ny) sexpartner av meg eksemliknende utslett fra de ytre kjønnsleppene og litt utover lårene/setet etter å ha hatt sex med meg. Nå i det siste har jeg selv også fått "noe" der nede. Det kommer først og fremst fram etter at penis har vært "brukt", enten til sex eller onani. Da flasser det av bittesmå hudflak. Det ser ut som penis er duppet i hvitt pulver, rett og slett. Det er noe ved penisroten også, men først og fremst på forhuden som er utenpå penishodet. Ellers er huden her litt ru, og ser jeg nærme etter ser det ut som det er bittesmå "strekkskader" her - jeg antar det er det som gjør at det klør litt. Dette minner meg litt om vanlig oral herpes (herpes labialis), så det er derfor jeg får mistanke til at jeg kan ha fått noe liknende nedentil. Jeg har tatt klamydiatest, og jeg har ingen utflod eller andre symptomer. Jeg har smurt meg med Canesten en stund, og det smører jo forsåvidt og lindrer umiddelbart, men eksemet, som jeg velger å kalle det, blir ikke borte. Kan dette høres ut som kjønnsherpes, for de som vet hva det er? Jeg har en liten tube Acyclostad her, som brukes mot herpes labialis. Kan jeg smøre på det nedentil? Ellers har jeg gode erfaringer med zink-salve mot munnherpes. Kan det hjelpe? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79065-herpes/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fortsatt usikker gutt på 22 Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Jeg hadde "flass" på selve penishodet en stund - det er blitt borte nå. Jeg glemte å nevne dette med sopp - kan det være det jeg har utenpå forhuden også? For å prøve å si det humoristisk: Har jeg spilt 'Kvitt eller dobbelt' med herpes og sopp som premie - og "vunnet"? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79065-herpes/#findComment-410788 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.