Retz Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Å, er'a borte? Hu gikk i bakken. Pleier alltid å gjøre det på dette stadiet. *sukk* 0 Siter
Female Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Hu gikk i bakken. Pleier alltid å gjøre det på dette stadiet. *sukk* Men i alle dager Sååååå fort??? 0 Siter
kie Skrevet 2. november 2002 Forfatter Skrevet 2. november 2002 *stapper'n fort som faen i rumpesprekka* Trommevirvel............. VOILA! Fanger stringen med tenna...snurrer den rundt på tunga.... Trommevirvel..... *åndeløs spenning* 0 Siter
Retz Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Men i alle dager Sååååå fort??? Mmmm, hu er litt skjør, skjønner'u. 0 Siter
naiv Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Mer? *generøs* Takk for god underholdning. Jeg tar en til før jeg køyer! 0 Siter
Female Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Takk for god underholdning. Jeg tar en til før jeg køyer! Køyer'u alt nå du'ra?? *pyse* 0 Siter
Retz Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 *åndeløs spenning* Bykser vilt og hemningsløst rundt moppestativet...slows dooooown... ...og skliiiiir elegant ned i spagat! Oh yeah! I'm soooo good at it! *Oh Lord it's hard to be humble When you're perfect in every way I can't wait to look in the mirror Cuz I get better lookin each day!* ;-) THE END. 0 Siter
Female Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Mmmm, hu er litt skjør, skjønner'u. Da må'ru ta're pent davettu...;-) kanskje'a holder ut litt lenger...? 0 Siter
Retz Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Takk for god underholdning. Jeg tar en til før jeg køyer! *Bukker og neier og sånt* Her; litt pipefyll! 0 Siter
Retz Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Da må'ru ta're pent davettu...;-) kanskje'a holder ut litt lenger...? Hu våkna akkurat tidsnok til finalen, he he. 0 Siter
naiv Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Køyer'u alt nå du'ra?? *pyse* Det er så stille her i dag, man kan bli trøtt av mindre. Skal du flytte snart igjen? 0 Siter
naiv Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 *Bukker og neier og sånt* Her; litt pipefyll! Takk, venn i nøden :-) 0 Siter
Female Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Det er så stille her i dag, man kan bli trøtt av mindre. Skal du flytte snart igjen? Stille?...Retz er jo våken..*s* Flytter ikke ennå.. Leiligheta er ikke ferdig før i februar... Leeeeenge å vente...*sukk* 0 Siter
Retz Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Takk, venn i nøden :-) Bare hyggelig, vettu. *teller 50-lapper* 0 Siter
Retz Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Stille?...Retz er jo våken..*s* Flytter ikke ennå.. Leiligheta er ikke ferdig før i februar... Leeeeenge å vente...*sukk* Retz har vært seriøs i kveld og jobba hardt og lenge. "I ditt ansikt's sved, skal du betale din nye sportsbil" (jungelord) *tørker svetten med trusa* 0 Siter
Female Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Retz har vært seriøs i kveld og jobba hardt og lenge. "I ditt ansikt's sved, skal du betale din nye sportsbil" (jungelord) *tørker svetten med trusa* Skjønner du har jobba... Folk slokner jo rundt deg jo... har'u dopa'rem? 0 Siter
kie Skrevet 2. november 2002 Forfatter Skrevet 2. november 2002 Bykser vilt og hemningsløst rundt moppestativet...slows dooooown... ...og skliiiiir elegant ned i spagat! Oh yeah! I'm soooo good at it! *Oh Lord it's hard to be humble When you're perfect in every way I can't wait to look in the mirror Cuz I get better lookin each day!* ;-) THE END. *vill jubel og hundringsdryss* ;-) 0 Siter
Retz Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Skjønner du har jobba... Folk slokner jo rundt deg jo... har'u dopa'rem? Huh? Delte litt på joint'n da... 0 Siter
Retz Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 *vill jubel og hundringsdryss* ;-) *zmaskekozeklypepuppeklemz* ;-) 0 Siter
Female Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Huh? Delte litt på joint'n da... *hmf* Tar heller en box c(~) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.