naiv Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Stille?...Retz er jo våken..*s* Flytter ikke ennå.. Leiligheta er ikke ferdig før i februar... Leeeeenge å vente...*sukk* Ja, det er litt vanskelig å bo midlertidig, men snart blir du vel bofast? Blir den faste leiligheten stilig da? :-) 0 Siter
kie Skrevet 2. november 2002 Forfatter Skrevet 2. november 2002 *zmaskekozeklypepuppeklemz* ;-) *etterskjelvinger* Hvor ble det av Lilleulv? *fnise* 0 Siter
Retz Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 *hmf* Tar heller en box c(~) *Sper på med Bayer* 0 Siter
naiv Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Bare hyggelig, vettu. *teller 50-lapper* hehe. Jeg ble helt tørr i halsen av strippingen din..levende skrevet. Dessuten har jeg en god porsjon med fantasi.. Mulig jointen hadde sin virkning også:-) 0 Siter
Retz Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 *etterskjelvinger* Hvor ble det av Lilleulv? *fnise* Vart skræmt. ;-) 0 Siter
Female Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Ja, det er litt vanskelig å bo midlertidig, men snart blir du vel bofast? Blir den faste leiligheten stilig da? :-) Jepp, blir bofast da jeg får "mitt".. Og ja, kjedelig med sånn "rempboing".. Håper å få det ok/schtilig da.:-) 0 Siter
Female Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 *Sper på med Bayer* Aass fatøl her.:-) *hæpp* 0 Siter
Female Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Jepp, blir bofast da jeg får "mitt".. Og ja, kjedelig med sånn "rempboing".. Håper å få det ok/schtilig da.:-) Opps....Tempboing.....*lol* *skyter trykkleif-fantomet* 0 Siter
Retz Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 hehe. Jeg ble helt tørr i halsen av strippingen din..levende skrevet. Dessuten har jeg en god porsjon med fantasi.. Mulig jointen hadde sin virkning også:-) Livlig fantasi + joint + stripping - luskende ulv = magic 0 Siter
Retz Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Aass fatøl her.:-) *hæpp* Hæpp & Hypp! 0 Siter
kie Skrevet 2. november 2002 Forfatter Skrevet 2. november 2002 Livlig fantasi + joint + stripping - luskende ulv = magic + KIE!!!! *snøft* 0 Siter
Retz Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 + KIE!!!! *snøft* ++++++++++ kie! :-) Det sier jeg jo selv. Sammen er vi dynamitt! Ja? (hmm, eller var det kaos?) 0 Siter
Female Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 ++++++++++ kie! :-) Det sier jeg jo selv. Sammen er vi dynamitt! Ja? (hmm, eller var det kaos?) #Sammen er vi dynamitt! Ja?# Iallfall en god latter...;-D 0 Siter
kie Skrevet 2. november 2002 Forfatter Skrevet 2. november 2002 ++++++++++ kie! :-) Det sier jeg jo selv. Sammen er vi dynamitt! Ja? (hmm, eller var det kaos?) Helt ubeskrivelige! ;-) 0 Siter
kie Skrevet 2. november 2002 Forfatter Skrevet 2. november 2002 #Sammen er vi dynamitt! Ja?# Iallfall en god latter...;-D Pøh! *lusker inn på Linjalforumet* ;-) 0 Siter
Female Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Hæpp & Hypp! Hypp?? Det sier'em til gampene her.. Forresten, jeg har sett gamper i dag... Var innom Stavsmart'n *lol* Hørt om det ell?... 0 Siter
Amiga Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Hypp?? Det sier'em til gampene her.. Forresten, jeg har sett gamper i dag... Var innom Stavsmart'n *lol* Hørt om det ell?... Hva gjør du da? 0 Siter
Female Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Hva gjør du da? Nå?? Hehe...DOLer.:-) Lenge siden jeg har vært sååå lenge her på en gang.:-) Enn du'a? Hatt en fin busdag? 0 Siter
Amiga Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Nå?? Hehe...DOLer.:-) Lenge siden jeg har vært sååå lenge her på en gang.:-) Enn du'a? Hatt en fin busdag? Nei. Er du her enda om jeg går og tar meg noen trekk røyk? 0 Siter
Female Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Nei. Er du her enda om jeg går og tar meg noen trekk røyk? Jepp.:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.