Gå til innhold

Hva med sånne mennesker?


Gjest Banjo

Anbefalte innlegg

Jeg har sett på andre diskusjonsteder, bla. Sol at folk skriver om dyresex, som om det skulle være normalt. Men det er jo helt feil, er det ikke? Hvordan definerer man en sånn person? Er det en personlighetsforstyrrelsse eller noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dyresex er jo lovlig i Sverige da... Tror ikke det er UNORMALT, men heller ikke normalt...det er jo sikkert flere millioner som tenner på dyresex men...

Nei..skal ikke uttale meg om noe jeg ikke har peiling på jeg.

Ha en fin dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyresex er jo lovlig i Sverige da... Tror ikke det er UNORMALT, men heller ikke normalt...det er jo sikkert flere millioner som tenner på dyresex men...

Nei..skal ikke uttale meg om noe jeg ikke har peiling på jeg.

Ha en fin dag!!!

Jeg vil ikke betrakte dyresex som i nærheten av normalt en gang!! Vet du om andre dyr som misbruker andre dyreslag på en sånn måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke betrakte dyresex som i nærheten av normalt en gang!! Vet du om andre dyr som misbruker andre dyreslag på en sånn måte?

Altså, jeg veit ikke hva som foregår dyr imellom.

Ikke du heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke betrakte dyresex som i nærheten av normalt en gang!! Vet du om andre dyr som misbruker andre dyreslag på en sånn måte?

Altså, jeg veit ikke hva som foregår dyr imellom.

Ikke du heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JOVISST

Jeg vil ikke betrakte dyresex som i nærheten av normalt en gang!! Vet du om andre dyr som misbruker andre dyreslag på en sånn måte?

Hørt om andre dyr som går med klær ? Ikke det nei..se å få dem av deg med en gang, Du er jo helt unormal !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dyresex er jo lovlig i Sverige da... Tror ikke det er UNORMALT, men heller ikke normalt...det er jo sikkert flere millioner som tenner på dyresex men...

Nei..skal ikke uttale meg om noe jeg ikke har peiling på jeg.

Ha en fin dag!!!

Selvfølgelig er det unormalt å ha sex med dyr! Et menneske som får seg til å fyke på f.eks. en sau kan ikke være helt riktig "møblert" i topplokket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt om andre dyr som går med klær ? Ikke det nei..se å få dem av deg med en gang, Du er jo helt unormal !

Tull og tøys!!

Evolusjonen har gjort at vi som mennesker er nødt til å ha på oss klær(ihvertfall i nord), men kan gjerne gå rundt naken i Afrika altså.

Jeg mener fortsatt dyresex ikke er naturlig. Det som er naturlig for et menneske er å ha "frivillig" sex med et annet menneske, ikke overgrep på hverken dyr, barn eller noen i det hele tatt. Er det da å forstå at pedofili og nekrofili også er naturlig da??

Jeg vet ihvertfall nok om dyreverdenen at jeg ikke har hørt om en sebra og en løve som parrer seg.

De som driver med dyresex er syke mennesker som trenger hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyresex? Hva er normalt? At mennesker har sex med dyr er i hvertfall noe som beskrives tilbake i vår historie. Om dyra lider? Spørs om det er ei gås eller en hest, og hva som gjøres. Jeg tror at vi her må skille mellom sadisme og dyresex. Er mennesker som har sex med dyr syke? Kanskje, men det hjelper neppe disse menneskene ved at vi undertrykker og fordømmer dem, og lar dem bli i "fjøset", eller i sine fine villa på Frogner med nusselige "Doffen" og sukkerkoppen på tebordet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull og tøys!!

Evolusjonen har gjort at vi som mennesker er nødt til å ha på oss klær(ihvertfall i nord), men kan gjerne gå rundt naken i Afrika altså.

Jeg mener fortsatt dyresex ikke er naturlig. Det som er naturlig for et menneske er å ha "frivillig" sex med et annet menneske, ikke overgrep på hverken dyr, barn eller noen i det hele tatt. Er det da å forstå at pedofili og nekrofili også er naturlig da??

Jeg vet ihvertfall nok om dyreverdenen at jeg ikke har hørt om en sebra og en løve som parrer seg.

De som driver med dyresex er syke mennesker som trenger hjelp.

Løve er rovdyr og kommer til å ete zebraen så snart den komme rut av buskaset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Ja, oftest er detsnakk om personlighetsforstyrrels, noen ganger psykose.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Med hilsen

Berthold Grünfeld

professor

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Tull og tøys!!

Evolusjonen har gjort at vi som mennesker er nødt til å ha på oss klær(ihvertfall i nord), men kan gjerne gå rundt naken i Afrika altså.

Jeg mener fortsatt dyresex ikke er naturlig. Det som er naturlig for et menneske er å ha "frivillig" sex med et annet menneske, ikke overgrep på hverken dyr, barn eller noen i det hele tatt. Er det da å forstå at pedofili og nekrofili også er naturlig da??

Jeg vet ihvertfall nok om dyreverdenen at jeg ikke har hørt om en sebra og en løve som parrer seg.

De som driver med dyresex er syke mennesker som trenger hjelp.

De aller fleste vil være enig med deg i at en person som hengir seg til regelmessig dyresex må det være noe galt med. Han trenger behandling. Men vi vet at mange gutter har hatt en viss erfaring med dyresex, for eks. at de har onanert en hanhund.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Med hilsen

Berthold Grünfeld

professor

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Dyresex er jo lovlig i Sverige da... Tror ikke det er UNORMALT, men heller ikke normalt...det er jo sikkert flere millioner som tenner på dyresex men...

Nei..skal ikke uttale meg om noe jeg ikke har peiling på jeg.

Ha en fin dag!!!

Det spørs hva du mener med normalt. Betyr det at det er noe alle eller de fleste gjør ? Hvis det er betydningen av normalt så er det ikke normalt.

Hva slags kommunikasjon kan man få gjennom dyresex? Er det ikke en nødutvei for en person som har store problemer med å håndtere sin seksualitet i forhold til et menneske ?

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Med hilsen

Berthold Grünfeld

professor

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest spørrende

Jeg vil ikke betrakte dyresex som i nærheten av normalt en gang!! Vet du om andre dyr som misbruker andre dyreslag på en sånn måte?

Bare for å være kverulant: Hvor ligger misbruket i at ei jente lar bikkja si knulle seg?

Er jo ikke akkurat noe tvang inne i bildet er deg vel?

Og bikkja tenker vel ikke så mye over det og lider av anger og kvaler regner jeg med....

så....hvor er misbruket/overgrepet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å være kverulant: Hvor ligger misbruket i at ei jente lar bikkja si knulle seg?

Er jo ikke akkurat noe tvang inne i bildet er deg vel?

Og bikkja tenker vel ikke så mye over det og lider av anger og kvaler regner jeg med....

så....hvor er misbruket/overgrepet???

Det er jo ikke det som er spørsmålet her. Det som er sagt er at slike mennesker ikke er normale.

Hvorvidt en gutt onanerer bikkja, eller en bikkje parrer seg med ei jente er ikke saken her. Men selvsagt er det misbruk å sette dyr i en sånn situasjon. De har jo ikke samme mulighet til å si nei som oss, og de drives av dyriske lyster.

Nei, dette er totalt unaturlig og unormalt. Og å tenne på slikt griseri skjønner jeg ikkke kan være mulig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Det er jo ikke det som er spørsmålet her. Det som er sagt er at slike mennesker ikke er normale.

Hvorvidt en gutt onanerer bikkja, eller en bikkje parrer seg med ei jente er ikke saken her. Men selvsagt er det misbruk å sette dyr i en sånn situasjon. De har jo ikke samme mulighet til å si nei som oss, og de drives av dyriske lyster.

Nei, dette er totalt unaturlig og unormalt. Og å tenne på slikt griseri skjønner jeg ikkke kan være mulig!!

Dessuten regnes det for å være dyremishandling.

De jeg har vært i kontakt med som driver med dyresex er enten personer som er evnemessig fattigslig utrustet eller har alvorligere personlighetsforstyrrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...