Gå til innhold

Carisma trenger ny venn!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Carisma1365380365

Hvilke spesifikasjoner ønsker du da?

Årsmodell, farve, effekt, ekstrautstyr osv osv , og sist men ikke minst viktig- hvor mye er du villig til å betale?

Mmm, la meg se.

Jo han bør være født en gang på begynnelsen av 70 eller eldre. Han bør ha alle lemmer inntakt. Ellers ingen krav. Bare han er lett å holde ren og ikke lukter ille, så er jeg "gem".

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jepp. Da er det bedre med rekelukt...

Jeg tror ikke du bare kan stille krav, du må nok komme med tekniske spesifikasjoner på deg selv også. Som kjent er det mange gærninger på DOL. Meg selv inkludert da for ikke å få janteloven tredd nedover hue. Geografien er også litt vesentlig, det er trist på Nordkapp når vennen sitter utpå den nøgne ø på Lindesnes.

Carisma1365380365

Jeg fikk nettopp sparken, kanskje vi to kan bli venner...eller vent litt...det var kanskje du som ga meg sparken...

Jeg har prøvd endel upløyde marker etter jeg sparka deg. Jeg er villig til å ta deg tilbake om du slikker f.... æh, tærne mine og ber pent om tilgivelse... så skal jeg vurdere saken og kanskje ta den i egne hender. Inntil da, er vi et metafor.

Jeg har prøvd endel upløyde marker etter jeg sparka deg. Jeg er villig til å ta deg tilbake om du slikker f.... æh, tærne mine og ber pent om tilgivelse... så skal jeg vurdere saken og kanskje ta den i egne hender. Inntil da, er vi et metafor.

Du vet jeg vil slikke tærne dine!

Jeg vil også vurdere andre tiltak for å bedre populariteten min, jeg skal ikke holde tilbake!

Carisma1365380365

Du vet jeg vil slikke tærne dine!

Jeg vil også vurdere andre tiltak for å bedre populariteten min, jeg skal ikke holde tilbake!

Å jeg digger når du er stakkarslig og ydmyk. Det får frem sado-kvinnen i meg.

Si etter meg: "Carisma er min herskerinne, min verden. Jeg, mush73, er hennes slave og til hennes disposisjon 24-7." Sitat slutt.

Å jeg digger når du er stakkarslig og ydmyk. Det får frem sado-kvinnen i meg.

Si etter meg: "Carisma er min herskerinne, min verden. Jeg, mush73, er hennes slave og til hennes disposisjon 24-7." Sitat slutt.

Jeg blir ufin når jeg blir fortalt hva jeg skal si å gjøre.

Ser ut til at jeg må sette deg litt på plass...jeg vet om en plass du kan sette deg.

*smile lurt*

Annonse

Carisma1365380365

Jeg blir ufin når jeg blir fortalt hva jeg skal si å gjøre.

Ser ut til at jeg må sette deg litt på plass...jeg vet om en plass du kan sette deg.

*smile lurt*

Jasså, tar du den bråkjekke macho tonen til meg? Hm, har ikke regnet med det. Vel, da får du vel forbli oppsagt til du vet hvem som er sjefen da.

*slenger med døra*

Jasså, tar du den bråkjekke macho tonen til meg? Hm, har ikke regnet med det. Vel, da får du vel forbli oppsagt til du vet hvem som er sjefen da.

*slenger med døra*

Må jeg virkelig slikke deg oppetter...ehh...ryggen for å få jobben tilbake..?

Jeg stikker i dusjen nå, føler meg litt skitten etter all denne "sparken" jeg har fått igår og idag.

Carisma1365380365

Må jeg virkelig slikke deg oppetter...ehh...ryggen for å få jobben tilbake..?

Jeg stikker i dusjen nå, føler meg litt skitten etter all denne "sparken" jeg har fått igår og idag.

Til første spørsmål vil jeg bare si JA.

Det er ikke en jobb, men et vennskap som står på spill, men hvis du ikke engang er villig krype for meg, er du ikke keen nok på å ha meg som venn/herskerinne.

Var dusjen god forresten?

Til første spørsmål vil jeg bare si JA.

Det er ikke en jobb, men et vennskap som står på spill, men hvis du ikke engang er villig krype for meg, er du ikke keen nok på å ha meg som venn/herskerinne.

Var dusjen god forresten?

Dusjen var god, men jeg føler meg litt mentalt skitten allikevel.

Du vet jeg vil ha deg som venn, men du vet også at jeg må tvinges til det, jeg liker det slik, ting skal være litt hardt!

Carisma1365380365

Dusjen var god, men jeg føler meg litt mentalt skitten allikevel.

Du vet jeg vil ha deg som venn, men du vet også at jeg må tvinges til det, jeg liker det slik, ting skal være litt hardt!

Er svært dårlig på kompromiss.

My way or the highway. This boots are made for walking. Hit the road, Jack. You ain't welcome here no mo'.

Skjønner?

*snur på hælen og går med hevet hode ut av rommet*

Er svært dårlig på kompromiss.

My way or the highway. This boots are made for walking. Hit the road, Jack. You ain't welcome here no mo'.

Skjønner?

*snur på hælen og går med hevet hode ut av rommet*

*mush løper etter, griper tak i Carisma, bærer henne inn på soverommet, dumper henne på senga...*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...