Gå til innhold

Carisma trenger ny venn!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan du røverspråket?

Joj-e-gogg h-a-ror soss-å lol-y-sos-tott tot-i-lol å kokk-non-u-lol-lol-e dog-e-gogg!!

Joj-e-gog hoh-a-ror sos-å lol-y-sos-tot tot-i-lol å sos-lol-i-kok-koke dod-e-gog -o-pop-pop-e-tot-tot-e-ror vov-e-gog-gog-e-non fof-o-ror sos-å å kok-non-u-lol-lol-e dod-e-gog sos-å hoh-a-ror-dod-tot a-tot dod-u y-non-kok-e-ror dod-e-gog!!!

Carisma1365380365

Joj-e-gog hoh-a-ror sos-å lol-y-sos-tot tot-i-lol å sos-lol-i-kok-koke dod-e-gog -o-pop-pop-e-tot-tot-e-ror vov-e-gog-gog-e-non fof-o-ror sos-å å kok-non-u-lol-lol-e dod-e-gog sos-å hoh-a-ror-dod-tot a-tot dod-u y-non-kok-e-ror dod-e-gog!!!

Okey... *fniser* Let's kiss and make up :o) Sminkesex på sitt beste!!!

Ulv I Faarikaal

Vulgær er en undervurdert egenskap. Men jeg er bare "slik" blant kjente. Two is compayny - three is a crowd.

Takker for komplimentet.

:)

Kompliment ? Hmmm... vulgaritet er nå blitt positivt ? Ja jeg ser det på fjortisers påkledning, det er mote å være vulgær visst. Ei på bussen var så lett påkledd at jeg kunne se musehår da hun reiste seg :-( det var ikke mange hun hadde fått enda.

Annonse

Carisma1365380365

Kompliment ? Hmmm... vulgaritet er nå blitt positivt ? Ja jeg ser det på fjortisers påkledning, det er mote å være vulgær visst. Ei på bussen var så lett påkledd at jeg kunne se musehår da hun reiste seg :-( det var ikke mange hun hadde fått enda.

Bra du ikke studerte henne så nøye da.

Annonse

Gjest Zamba42

Jasså, døkk sitt og glor!

Ulv I Faarikaal

Je tenkte no mest på jinta på bussen, je.

Åja. Når man siter på bussen uten VG da kan man glane ut av vinduet f eks, eller på noe annet, eller så kan man lukke øya og sove.

Heslt ville jeg jentungen skulle kle på seg, ikke gå rundt sånn, det er bare for dumt.

Hvis du mener at en 14 år gammel er noe så se på da kan jeg bare opplyse at jeg får samme følelsen som når jeg ser et føll: stakkars liten du vet ingenting om verden enda. Kom tilbake om 10 år eller helst 20, ikke før.

Gjest Zamba42

Åja. Når man siter på bussen uten VG da kan man glane ut av vinduet f eks, eller på noe annet, eller så kan man lukke øya og sove.

Heslt ville jeg jentungen skulle kle på seg, ikke gå rundt sånn, det er bare for dumt.

Hvis du mener at en 14 år gammel er noe så se på da kan jeg bare opplyse at jeg får samme følelsen som når jeg ser et føll: stakkars liten du vet ingenting om verden enda. Kom tilbake om 10 år eller helst 20, ikke før.

No var det itte je som glodde... ;-)

Je plar itte stirre i skrævet på småjintan.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...