Gå til innhold

For tidlig å kunne vite att han er den rette?


Gjest *****LYKKKELIG*****

Anbefalte innlegg

Gjest *****LYKKKELIG*****

Jeg er en gutt på snart 18 år.

Kan godt legge til att jeg er homo. Jeg har type, og jeg VEIT med meg selv att han er den rette for meg.. Men når jeg nevner det for folk så mener alle att det er for tidlig for meg å vite att jeg har funnet den rette? Vel, jeg HAR det!! Og har tenkt til å holde sammen med han resten av livet! Det sverger jeg på, og han har jo lovt det samme.. Det er jo utrolig godt å vite med seg selv att han er den ENESTE som noen gang får smake meg..og jeg han. Det å dele noe med han INGEN andre har fått..Syns følelsen er utrolig jeg..

Uansett om jeg slutter å elske ham, så skal jeg holde sammen med han..fordi jeg VET att han er den rette! Og jeg er ikke full når jeg sier dette engang!

Så hva mener dere? Er det for tidlig ved en alder på 18 å ha funnet den rette? Er jeg helt på trynet som velger å holde meg til han? Jeg tror på det..og det er jo det som teller!

Elsker typen min og vi er sveiset sammen for alltid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Er det for tidlig ved en alder på 18 å ha funnet den rette?"

Ja, det er for tidlig. Kan hende du har rett i dine følelser nå, men det er mer trolig at følelsene forandrer seg etter hvert som du utvikler deg til moden mann.

"Er jeg helt på trynet som velger å holde meg til han?"

Nei, du er ikke helt på trynet. Vær sammen med ham så lenge dere begge elsker hverandre. Ingen vet hva fremtiden bringer, så lev i nuet og ikke tenk så mye framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av livets harde realiteter er at vi ikke har noen garantier for noe som helst. Det er flere som har opplevd å bli forlatt etter både en mnd og 50 år, eller de har mistet følelsen for partneren og føler seg tvunget til å bryte av.

Men jeg tror ikke det har noe med alderen din. Jeg husker selv hvor rett det føltes da jeg selv var 18 år, og følelsen har ikke endret seg ti år etter. Man må bare ta det som det kommer, så får du se. Det er faktisk umulig å si at man skal være sammen resten av livet, uansett alder.

Lykke til!!! Du er ihvertfall heldig som har funnet kjærlighet, så nyt livet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du føler han er den rette for deg nå, men du kan forandre deg...og han kan forandre seg....jeg vil ikke virke negativ nå, men når/ om eventuelle forandringer forekommer så kan den instillinga lett forandre seg.....

-Men jeg vil tro at han er den rette for deg _nå_ på grunnlag av hva du føler !!!!

Og det kan hende han forblir det.....

Og jeg synes absolutt du bør holde på ham (så lenge det varer)......

- Men vær også realistisk da....=)

=)))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei "LYKKELIG"!

Siden du tar opp spørsmålet om "evig og alltid", antar jeg at du bakerst i hodet lurer på om livet ditt kan snu og bli annerledes enn du tror nå.

Det viktige er at du er tilfreds og trygg nå. Ingen kan ha oversikt over lenger enn de ser i dag.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...