Gå til innhold

Min veg til frihet

Anbefalte innlegg

Hvorfor hjemsøker du tankene mine? Jeg har aldri glemt deg, men hvorfor er du hos meg hele tiden nå? Det er jo 20 år siden, hva er det du vil fortelle meg?

Du var hesten min, min flukt fra virkeligheten...i en tid da jeg trodde overgrepene var glemt....før det ble nye overgrep,krav og ulykkelighet.

Du var så stor og sterk, så full av liv og temperament.

Ingen kunne skjønne hvordan du kunne vise slik respekt for ei lita jente når du gav store menn problemer.

Jeg tror du forsto, jeg vet du skjønte at dette var ei lita jente som trengte styrken din. Som trengte å føle frihet og lykke. Som elsket deg av hele sitt hjerte.

Kanskje var det ditt sisste kall i livet å gi denne jenta halvannet år i frihet?

Du fikk meg til å le så hjertelig. Jeg fikk gråte inn i manen din, og rase ut på trette dager. Du var alltid like stø, alltid like varsom. Du gjorde meg aldri noe vondt.

Et og et halvt år fikk jeg ha deg før du forlot meg, et og et halvt år i frihet.

Jeg lar tårene renne og lar meg føre med minnene :

Det er sol.

Jeg kjenner den varme huden din mot de bare bena mine.

Du strekker ut i en varsom galopp.

Jeg vender mitt barneansikt mot solen og smiler.

Strekker ut armene mine, føler at jeg flyr.

Skjørtet og det lange håret mitt vifter så fritt, og det lukter så godt av deg.

Vi har ikke sal, ikke hodelag....det er bare du og jeg, hud mot hud.

Og jeg føler en så uendelig stor lykke....

så fri, så fri.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79295-min-veg-til-frihet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

sitter her og gråter,kjenner meg så godt igjen...så altfor godt..hesten min også var min frihet,men den døde..

det var bare jeg som kunne ri den,han var så spesiell,en djevel kallte andre han,men han var min engel...

når virkeligheten ble for vond så flyket vi ut i skogen,bare meg og han..jeg trengte ikke holde i tøylene ,bare kroppbevegelsene mine styrte han..

å som jeg savner han..min bestevenn..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79295-min-veg-til-frihet/#findComment-413168
Del på andre sider

sitter her og gråter,kjenner meg så godt igjen...så altfor godt..hesten min også var min frihet,men den døde..

det var bare jeg som kunne ri den,han var så spesiell,en djevel kallte andre han,men han var min engel...

når virkeligheten ble for vond så flyket vi ut i skogen,bare meg og han..jeg trengte ikke holde i tøylene ,bare kroppbevegelsene mine styrte han..

å som jeg savner han..min bestevenn..

Så deilig at det var noen som skjønte meg.

Det er så mange tanker som dukker opp sånn etterhvert når man sliter med virkninger etter overgrep.

Han døde hesten min også, måtte desverre la ham få hvile etter to ganger han falt om pga hjertet.

Måtte skrive innlegget mitt forde han har som jeg skrev vært i tankene mine så mye i det siste. Kanskje forde den friheten jeg følte den tiden aldri har kommet til meg igjen.

Det er deilig å vite at det er noen der ute som vet akkurat hva man prater om når man får slike følelsesutbrudd.

Takk og ha en fin dag fortsatt, beib.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79295-min-veg-til-frihet/#findComment-414535
Del på andre sider

Så deilig at det var noen som skjønte meg.

Det er så mange tanker som dukker opp sånn etterhvert når man sliter med virkninger etter overgrep.

Han døde hesten min også, måtte desverre la ham få hvile etter to ganger han falt om pga hjertet.

Måtte skrive innlegget mitt forde han har som jeg skrev vært i tankene mine så mye i det siste. Kanskje forde den friheten jeg følte den tiden aldri har kommet til meg igjen.

Det er deilig å vite at det er noen der ute som vet akkurat hva man prater om når man får slike følelsesutbrudd.

Takk og ha en fin dag fortsatt, beib.

ja slik tenker jeg også,at han er i mine drømmer ,men for og fortelle meg at det finnes håp..at jeg en gang vil få friheten min tilbake,

og at en dag er flukten slutt og da skal vi møtes igjen og sveve over de uendelige markene..

og som du sier,det er godt og vite at det er noen der ute som forstår..

ønsker deg en forsatt fin dag.

klem fra beib

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79295-min-veg-til-frihet/#findComment-414567
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...