Gå til innhold

Johannesurt


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Hei! Tror jeg har en depresjon. Er det noen som har erfaring med Johannesurt? Hjelper den mot vonde tanker, depresjon, hvor lenge må man bruke den, kan man slutte med den uten å få depresjonen tilbake osv. Jeg har akkurat begynt med den, og merker at jeg blir tung i hodet og får litt "rare" symptomer i hodet. Vil dette gå over? Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest a b  woman

Jeg bruker Johannesurt mot depresjon. Den hjelper derimot ikke mot tunge depresjoner, kun mot de lette.

Du må ta en pause av og til. Jeg bruker den tre måneder og tar så tre ukers pause osv osv.

Har ikke hatt bivirkninger så det kan jeg ikke svare på dessverre.

Det er enkelte medisiner som får forstyrret virkemønster av Johannesurt. Tror bl.a. det er blodtrykksmedisiner. Tar du medisiner må du altså snakke med legen din om det er ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...