eak Skrevet 29. oktober 2002 Skrevet 29. oktober 2002 Hei! Har i en drøy uke hatt et merkelig fenomen på venstre side av drøvelen og ca. 1 cm opp mot ganen. Det ser ut som en hvit flekk når jeg ser munnhulen i speilet, og det er tydelig en kul bak når jeg kjenner etter med fingeren. Den ligger altså ikke utenpå i svelget, men helt definitivt bak. Den er verken øm eller vond, og plager meg overhodet ikke når jeg svelger. Det er kun min nagende redsel for kreft som gjør at jeg blir lettere hysterisk for alt som ikke kan relateres til noe kjent! Var uggen i kroppen for en drøy ukes tid siden, slapp og utafor, og med "kulde" i brystet og antydning til forkjølelse i hals og med rennende, betent nese. Hadde håpet at dette hvite feltet med kulen kunne linkes til dette, men det forsvinner ikke, og endrer seg ikke i det hele tatt nå som jeg er frisk for lengst. Hva kan dette være? 0 Siter
Christian Anker, spesialist i allmennmedisin Skrevet 29. oktober 2002 Skrevet 29. oktober 2002 Jeg kan dessverre ikke gi deg en god vurdering av flekken uten å undersøke deg og beklager at jeg ikke kan være til hjelp. Mitt råd er at du kontakter legen din for en samtale/undersøkelse. Kredittkortet ditt blir ikke belastet for henvendelsen til Doktor Onlines forum om allmennmedisin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.