Gå til innhold

ble litt sur i dag..


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

ikke noen nyheter på pillefronten.. sukk.. får ikke lov å slutte, og jeg føler meg feit!

Har i det minste fått litt bedre kontroll over spisinga.. etter at hjernen min tok seg noen pauser her forleden.

men nå øker vekta igjen, så jeg får på ny panikk.

de lovte de skulle ta det alvorlig, men alt de sier er at det er en meeeget sjelden bivirkning, virker som de ikke tror meg. hva tror de da? at jeg bruker pillene som en unnskyldning, mens jeg i hemmelighet hiver i meg mat??

men de sa kanskje neste gang.. så skulle de se på det.. hehe.. tror de er lei av meg på psyk der, for nå vil de plutselig gi meg piller for alt mulig og endrer doser i ett kjør for å få meg på bena..

de er veldig fornøyde med at jeg sover normalt da.. nesten normalt ihvertfall.. og de ler når jeg sier jeg er trett om morgenen.. for det er visst helt naturlig.. bare ikke for meg.....

også er ikke de indre stemmene så høye lenger, jeg har mer å si, og jeg er ikke så hyper, mye roligere.

kanskje det bare er en overgangsfase.

og NÅ tror jeg jeg får vite om jeg skal begynne på st. stab også, om en ukes tid.

Ting tar bare litt tid...

men jeg ble altså litt sur i dag.. kanskje mest fordi de ikke forstår hvor problematisk vektøkninga er. pyton!!

Kanskje de burde høre bedre etter..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...