Gå til innhold

Beroligende middel!??? NHD*


Gjest Astri3

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på:

Hvilket avslappende/beroligende middel likt vival e.l. kan man ta som ikke gjør en så trøtt at en sovner?

Finnes det noen slike "naturmidler",som selges i helsekost-forretninger?(prøvd valerina forte,ganske bra)

Tenker da på et middel som hjelper i.l.a. få timer.

Hvilke legemidler har psykologen/psykiateren å tilby?

Hadde vært kjekt med svar!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Dr. Bachs blomstermedisin er en god hjelp for meg.

Får i helsekostbutikken. En type som heter Rescue Remedy. Virker like gods som Sobril på meg, hvis ikk bedre. Det virker iallefall mye raskere. En flott 'akutt-beroliger'.

Du burde prøve ei flaske. Koster en drøy hundrelapp bare.

Ta et søk på Rescue Remedy, det er skrevet en del om det på Doktor Online tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Bachs blomstermedisin er en god hjelp for meg.

Får i helsekostbutikken. En type som heter Rescue Remedy. Virker like gods som Sobril på meg, hvis ikk bedre. Det virker iallefall mye raskere. En flott 'akutt-beroliger'.

Du burde prøve ei flaske. Koster en drøy hundrelapp bare.

Ta et søk på Rescue Remedy, det er skrevet en del om det på Doktor Online tidligere.

Hei=)

Glemte skrive jeg har res.remedy,på flaske.Syns den er like bra som valerina,men kunne vært litt "sterkere"...!? Kan man ta mer enn anbefalte 4 dråper på en gang? Bedre virkning?

Takk for svar=)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke udnertegnet

Hei=)

Glemte skrive jeg har res.remedy,på flaske.Syns den er like bra som valerina,men kunne vært litt "sterkere"...!? Kan man ta mer enn anbefalte 4 dråper på en gang? Bedre virkning?

Takk for svar=)

Klem

Hvis jeg er i en virkelig krisesituasjon (for meg) så tar jeg 4 dråper hvert kvarter i et par timer. Men til vanlig uro holder det med fire dråper. Noen ganger en gang pr dag, andre ganger kanskje fire ganger.

Bruker det ikke kontinuerlig, bare i dårlige perioder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det eneste jeg kjenner me tilsvarende effekt er Sobril. De aller fleste sovner ikke av det med mindre en er kjemptrøtt før en tar det.

"Naturmidler" har jeg liten kunnskap om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...