Gå til innhold

hvordan kommer jeg meg ut av dette?


Gjest utennicknå

Anbefalte innlegg

Gjest utennicknå

Har prøvd en type AD som heter Zoloft. De hjelper bra på den måten at jeg i de depressive periodene mine ikke er plaget av den sterke angsten. Likevel er selvtilliten like elendig og jeg greier ikke å ta meg sammen. Hele livet mitt ramler sammen rundt meg og ting virker bare mer og mer uoverkommelig. Økonomien min er helt på viddene. Jeg har slitt så mye at jeg ikke har fikset studiene mine . Eksamen nærmer seg og jeg kan ingenting. Nå er jeg begynt og se meg rundt også . lest på internett hvor mange piller man kan ta for at en skal ta selvmord , hvordan en best kan gjøre det effektivt , ser etter bygninger jeg kan hoppe ned fra etc. Jeg planlegger selvmord ,eneste grunnen til at jeg ikke har gjort det er feighet. Synes ikke tankene var så konkrete før jeg begynte med pillene. Nå har jeg begynt med tidsfrister etc.

vær så snill og ikke slett dette innlegget! Kanskje det er litt destruktivt men det er jo slik jeg tenker.. Om en hvor svart og vondt det er

Kanskje jeg kunne få sykemelding , så slipper jeg ihvertfall og føle skyld for å være så patetisk at jeg ikke klarer studiene engang. Problemet er at jeg har ikke psykiater engang , ventelistene er forferdelig lange. Og jeg har ingen jeg kan prate om dette med . Har praktisk talt kuttet kontakt med både famile og venner.

så disse "lykkepillene" gjorde ihvertfall ikke meg glad.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Som sagt har jeg satt meg selv en tidsfrist.. Hvis ikke ting bedrer seg til da gidder jeg ikke mer.Det er ikke verdt det. Ikke kan jeg bli lagt inn heller..fordi jeg er vel ikke i fare for meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mia-veronica

Du bør ta en prat med legen din i morgen den dag! Fortell hvordan du har det -vær ærlig. Syns absolutt at du kan be om en innleggelse. Da får du kvalifisert hjelp, som jo er det du trenger nå.

På sykehuset kan du be en sosionom se på økonomien din. Kanskje har du muligheter du ikke er klar over finnes?

Når det gjelder medisinen din, så kan det jo være at dosen ikke er stor nok, eller at du kan ha bedre nytte av et annet merke? Spør legen!

Har du ikke fastlege der du bor, så kontakt legevakten. Du er ikke alene om å ha en depresjon, det er ganske vanlig, dessverre. Søk hjelp!

Lykke til, ikke gi deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...