Gjest puppine Skrevet 28. oktober 2000 Del Skrevet 28. oktober 2000 Jeg er en jente på 15 år, og var på fest sammen med bestekompisen min (frank) og 3 andre gutter. Klokken 5 i natt hadde 2 av de reist hjem, og den tredje sovnet. Det var bare meg, og han som eide huset som var våkne. han er 30 år, og har dame. Han spurte om jeg ville ligge inne hos han, og han lovde at han ikke skulle røre meg. Jeg takket ja, for sofaen var allerede opptatt. Jeg la meg, og sovnet. Plutselig våknet jeg av at jeg kjente en hand i buksen. Han kysset meg på halsen, i pannen, kinnet.over alt. jeg sa han skulle slutte, men han sa bare "hva" hver gang jeg sa det. Han tok av meg singletten og bh-en. (jeg var så trøtt og hadde fått alt for mye alcohol i kroppen) Jeg skubbet han vekk. Så la han handen over magen min, og sa : neivel..hvis du ikke vil, så.. Jeg sovnet igjen, og våknet av at han holdt på å ta av meg buksen. Det var et marerit. Han reiv den av meg, og la seg over meg. eg vil ha deg no. sa han. Jeg nektet, men han fortsatte. Han kom ikke inn, men holdt på rundt kjønnsleppene hele tiden..Han holdt meg, så jeg ikke skulle bli helt vill. Etter en stund reise jeg meg opp og sa klart og tydelig "NEI" også tok jeg med meg buksen og trusen og reiste ut til vennen min som lå på sofaen. Han var våken. Jeg har fortalt han hva som skjedde, men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Da jeg var 11 år ble jeg tvunget til samleie med en på 33 år. Hvorfor skjer dette med meg? Jeg har ikke turd å si det til noen. Utenom min aller beste venn (frank). Han stoler jeg fullt på..Nå skjelver jeg. tanken på at det er bare 9 timer siden det skjedde..men det jeg syntes var rart er at jeg følte meg helt neddopa ut, og han kom. Uten at jeg husker at han var inni meg. Hvorfor meg??????? Jeg hater livet. Skal på jobb i kveld, håper ikke jeg faller sammen av utmattelse, da jeg skal være servitør på et hotell. Håper å få noen til å svare meg. Dette var ikke akkurat noe spørsmål, men jeg måtte ha noen å dele det med. Bilder, tanker, hodepine, oppkast, og jeg føler meg sååå skitten selv om jeg dusjet i 1 time i dag. Jeg har snakket med denne typen en gang før. Og vet han kalles Nassen. men ikke mer. Hjelp meg. please. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/7939-i-natt-skjedde-det/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanskje Skrevet 28. oktober 2000 Del Skrevet 28. oktober 2000 Fint at du har vennen din du kan stole på. Det er viktig å ha noen å kunne snakke med når noe fælt har skjedd.(og ellers). Du har det nok ikke heltgreit nå. Hvis du mener at du ikke klarer å gå på jobb,må si i fra. De vil nok forstå,selv om du ikke forklarer helt hvorfor. Si at du er syk,eller noe,og at du må ta det litt rolig en stund. Men dette må du selvfølgelig bestemme selv. Lytt til hva kroppen sier. Hvis den ikke orker,så orker den ikke. Kanskje den prøver å si deg noe viktig. Det hadde og kanskje vært godt for deg å få snakket med noe andre om det som har skjedd. Det er ikke et spørsmål:det var en voldtekt. Du sa ifra at du ikke ville,men fyren ville ikke høre på deg,og fortsatte. Ta det opp med en voksen du kjenner godt og stoler på. Helsesøster og/eller rådgiver på skolen kan hjelpe deg videre hvis det er ønskelig fra din side. Tror det ville være til stor hjelp,selv om det ikke er alltid like enkelt å fortelle det. Mange varme klemmer fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/7939-i-natt-skjedde-det/#findComment-38178 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knut-Erik Ånensen, Allmennlege Skrevet 28. oktober 2000 Del Skrevet 28. oktober 2000 Til puppine Du bør kanskje søke profesjonell hjelp for å bearbeide både denne episoden og den episoden du nevner da du var 11 år. At du føler deg skitten nå rett i etterkant er dessverre helt naturlig. Du lurer på hvorfor dette skjer akkurat deg- det er ikke lett å svare på sånn uten videre! De første timene og dagene etterpå er det etter min mening viktig at du snakker med noen om det du opplevde- gjerne en venn eller venninne som du stoler fullt på. Foreldre er kanskje ikke så lett å snakke med, men de kan ofte være de beste til å råde og hjelpe deg i en slik vanskelig situasjon. Noen ville valgt å melde dette til politiet, sm forsøk på voldtekt (du er også såkalt "mindreårig")- du får vurdere (helst i samråd med en voksen )om det synes fornuftig. Enkelte vil følt det naturlig å oppsøke legen sin for samtale, og deretter eventuelt videre behandling hos psykolog eller psykiater. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/7939-i-natt-skjedde-det/#findComment-38184 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.