Gå til innhold

Sykkel-Ulykke =Hyppig Hodepiiiiine!!

Anbefalte innlegg

HeisaNN.

For 1 år tilbake siden,hadde jeg en sykkel-ulykke. Jeg ramlet i STOR fart med sykkelen, og jeg landet reTT på hodet!!!Det var hodet som tok imot fallet!! Hadde ikke hjelm... Jeg klarer ikke å beskrive smerten jeg følte der og da,,akkurat da jeg falt....Det var såå vondt,,og jeg trodde hodet mitt var most/ødelagt.

Jeg har ellers vært frisk det siste året,,,bortsett fra at jeg har såå innmari smerter i hodet,,hver eneste dag!!!Jeg har sååå vondt i hodet, at jeg orker nesten ikke å røre på meg. Jeg har vært å tatt en MR,,altså magnet-røntgen av

hodet,,,,de har nettopp gitt meg tilbake melding om at det er noe signalforandringer i området svarende til FOSSA PTERYGOIDEA....Hvorfor jeg gikk til legen nå,,,så lenge som 1 år etter sykkelulykken,,er fordi jeg fikk en kul i bakhodet,,etter at jeg falt av sykkelen. Den kulen har jeg fremdeles,,,og jeg føler at jeg har på en eller annen måte vondt igjennom den kulen....

Det hadde vært en stor hjelp for meg,,om noen med enten lignende opplevelse kunne svare meg tilbake. Jeg vet ikke hva Fossa Pterygoidea betyr engang.....

Takker så meget på forhånd:)

Maryam

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79411-sykkel-ulykke-hyppig-hodepiiiiine/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

du mener du har en klump i nakken? slik som jeg forstår dette så er det en muskelknute som har dannet seg her etter ulykken, såkalt myose.eller fortetting av muskelfiber!?

få henvisning til en dyktig fysioterapeut som kan løsne på problemet, men det kan være vanskelig og tidkrevende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...