Gå til innhold

gir opp


Gjest viola

Anbefalte innlegg

Jeg er så utrolig lei av absolutt alt nå . Det er så urettferdig at jeg ikke kan ha det bra? Bare være en helt normal jente uten spiseforstyrrelser med kjærester og gode venner. Om jeg i tillegg hadde greid å mestre studiene.. Det hadde jo vært helt utrolig. Er det så mye å kreve da?

Er det rart i at en får en utrolig sterk skamfølelse av at en ikke fikser enkle ting som å gå på forelesning og gode venner. Det er beviset på hvor patetisk en er. At det er ens egen skyld

Hvordan kommer man seg over det å ha skamfølelser for å være patetisk og svak? Hvordan kan en greie og faktisk se på seg selv slik en er nå med alle feil og mangler og si at "jeg er helt ok" . Hvordan kommer jeg meg til det stadiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...